Gå til innhold

Finnes det en billig og bra vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke råd til noe dyre dresser denne vinteren, men hva anbefaler dere av billige dresser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex har dresser i forskjellige prisgrupper, anbefaler deg å kikke på de. Du kan se litt på www.reflex.no

Skrevet

Reflex er jo ganske dyr da, i allefall på det meste her jeg bor...

Ellers venter jeg første så jeg har ingen erfaring med hva som er bra..

Vet at coop sin kom like bra ut i test som Reima sin, men er mye billigere.

Skrevet

Men tror coop sin er ganske tung. Hvis det er til et lite barn ville jeg satset på å kjøpe en brukt Reima på finn. Hvis barnet er eldre kan du kjøpe coop sin.

Skrevet

Reflex sin er ikke dyrere enn Coop sin da..... Og skal man ha en skikkelig dress, bør man regne med å betale litt hvertfall.

Men for all del. det fins jo billige også, f eks Europris/Sparkjøp, men da må man ikke regne med Reima-kvalitet.

Skrevet

Jeg har hatt både sparkjøp og reima til min viltre sønn og den dressen jeg har vært mest fornøyd med er faktisk sparkjøp sin!!! reima er oppskrytt!!!!

Skrevet

Har en dress i str. 92/98 av merke Color kids. Kjøpte den på babyshop. Den er vind og vanntett og har tapede sømmer. Er veldig myk og føyelig, veldig lik Reima i mykhet og tykkelse. Veldig fornøyd :) 499 kosta den.

Super G har Helly hansen dress på tilbud til 499.

Skrevet

Og en ting til. etter 3 forskjellige Reimadresser her i huset føler jeg meg berettiget til å konkludere at de dressene ikke er av all verdens kvalitet. Flott til de aller minste. Men de er IKKE noe slitesterke på knær og rumpe, så til aktive barnehagebarn er ikke Reima best.

Skrevet

Enig med Musipusi. Reima er bra når det er snø og litt kaldere enn nå. Materialet er ikke spesielt slitesterkt, jeg har hatt hvertfall 3 dresser som har gått i stykker i stoffet. Men dressene er veldig lette og behagelige så derfor har jeg kjøpt det igjen til minstemann på 1. Selv de i butikken måtte innrømme at Reima ikke egnet seg til hardt bruk.

Har hatt mye T2H (ticket) de siste årene og har ikke opplevd noe slitasje på den. Også mye bedre vanntetthet syns jeg. Men den er tyngre igjen så passer vel best til litt eldre barn. Man må nesten se an behov og hvilket bruk og hvor man bor i landet. Ticket er jo også dyr, men finner gjerne noe på finn til ca 300 kr og oppover, og den kan trygt kjøpes brukt pga ekstrem slitestyrke.

Skrevet

europris sin e perfekt :) har brukt den i 3 år på dattra mi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...