Gå til innhold

En dag for seint ute :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

FF har endelig funnet el, i alle fall sånn midlertidig, på dag 18 som var på mandag. Sambo hoppet av i svingen på dag 19 og 20, men er ganske sikker på at han hoppet av såpass sent at det faktisk er en sjanse... Men så var jeg en dag for seint ute *sukk*. Jeg har jo lest at man har en sjanse dagen etter el også så jeg gir ikke helt opp håpet da, men jeg håper at neste mnd hopper han ikke av i svingen! Og da SKAL jeg treffe el! Har tatt el-tester hver dag og det har kun vært en svaaak strek de siste 2 dagene så er jo ikke sikkert jeg har hatt el, men det vil jo vise seg om (når) jeg får mensen om 2 uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...unsskyld meg frøken, men prøver du å lure typen din til å gjøre deg gravid?

Mulig jeg misforstår hele innlegget ditt, men det var liksom det som slo meg.

I såfall er det utrolig barnslig og lite gjennomtenkt!

Skrevet

Hei, nei absolutt ikke! Han er veldig klar over risikoen, men er ikke helt klar for å prøve "på ordentlig" ennå. Lang historie og mye fram og tilbake, men absolutt ikke noe luring på gang. Han vet at jeg kan ha el og så er det opp til ham om han vil bruke kondom eller ikke! Så når han da hopper av såpass seint i svingen så vet han veldig godt at det er en sjanse for at jeg kan bli gravid, men jeg håper nok det mer enn ham at det skal skje nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...