Gå til innhold

sex med eksen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

så det var et lignende innlegg her, men spør forde siden vi ikke er i helt samme sitvasjon..

Jeg og eksen gikk fra verandre for 2 uker sia, eller jeg gikk fra han. vi er fortsatt venner og prater mye sammen å han får se sønnen sin når han vil.

grunnen til at jeg gikk fra han var fordi vi kranglett hele tia å jeg føler jeg har vokst fra han når det gjelder flere ting å han er veldig sjalu av seg han skal hele tia vite hva jeg gjør hvem jeg får meldinger av osv osv.

nå mætes vi i helgene og ca 2 ganger i uka, i uka møtes vi hjemme hos meg, å i helgene finner vi på ting, for at han skal få se sønnen sin.

å har faktisk aldri hatt det bedre med han, vi har ikke kysset eller noe sånn etter det le slutt men i går fikk jeg en melding hvor han spurte om vi kunne være sammen men at ikke bor sammen å at vi møtes sånn som vi gjør nå. det vil ikke jeg, har lyst til å være silgel en stund å så finne meg en ny. så svarte jeg han på tull nei men vi kan være fucking god friends. å det var han med på =0 hehe hadde ikke trodd deg men.

så spørsmålet er ville dere gjort det ?

vet han fortsatt har følelser for meg, han prøver alt hele tia stakar s er redd han skal få håp vis vi gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo klart og tydelig gitt beskjed at nei, ikke noe forhold, bare fucking good friends! Så han er jo rimelig klar over hva han går til!

Men jeg vet ikke om jeg ville gjort det uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...