gladmage Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Minste mannen min holder på å få tenner og som følge av det er magen løs og stumpen er blitt sår. Har prøvd alle de vanlige triksene som jeg vet om,( sinksalve,lufttørke ,ligge uten bleie og potetmel) er det noen av dere som har et godt råd?? Enten for å få stumpen mindre sår og rød eller for å stoppe diare? Spurte på apoteket og de anbefalte enn miks av farris og eplemost men det har heller ikke fungert. Håper noen har et godt" kjerringråd" så guttebassen slipper å få så vondt hver gang det kommer noe i bleia...(vasker han også under rennende vann så han slipper att jeg vasker på den såre huden..)
phantomet Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vet at flere har hatt hell med å bruke inotyol salve på såre stumper. Kanskje verdt å prøve? Når det gjelder diare er det aller beste tipset å gi barnet blåbær. Det virker effektivt, og kan gis som pure eller blandet i flaske som saft. Lykke til.
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Skriver under på Inotyol.Har vært helt fantastisk for oss. Var en periode på sykehus med første man og han hadde diare og var veldig sår. Der fikk vi rådet om Inotyol. Smør på masse salve, her har det blitt bra veldig fort! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå