Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hadde glemt fra sist gang jeg fikk barn hvor dårlige de er.. Bruker de største i str 6 og 7 fra Libero på hun eldste, men på babyen må jeg gå tilbake til Pampers. Minsta bæsjet akkurat i nybytta bleie og hele ungen ble full av bæsj! De tøyt ut overalt!! Måtte bare bade henne for å få henne ren. Nei, nå er det slutt på Libero. De er tykke og stive også. Makan til driiit!
Turid Laila Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Her er det bare Libero som duger, Pampers lager sår rumpe. Skikkelig sår rumpe!
Trine & co Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hmm, jaja, alle barn er forskjellige. Da minstemann var liten, fikk jeg en sånn pakke fra apoteket hvor det var nyfødtbleier fra pampers, og de likte jeg ikke i det hele tatt. Glad for at jeg fikk den, da ble jeg klar over at jeg måtte bruke libero. Men, ved ca 1-1,5- års alder byttet jeg fra libero til Pampers, da fungerte det bedre, og det merker jeg når vi er på hytta til svigers en gang i mellom (hun kjøper inn bleier og har der, og har kjøpt libero), så nå sverger jeg til de. Liker heller ikke libero sine up and go-bleier grunnet vaffelsømmen. Her går det i det hjemme og babydry/activefit i bhg (er ikke bestandig butikken har størrelsen hans i begge 2)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Her er det bare libero som duger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå