Miniogmy Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 finnes det noen sånne forvarsler, som gir deg et lite hint om at ting er på vei liksom?? snakker ikke om de opplagte nå, men om de småtingene som kan være et hint på at snart kan noe skje? og er det hint på modning er i gang??
3små-snart4barnsmor Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 trøng sikkert ikke være sånn på alle.. men på meg så har jeg fått de to gangene jeg vart noen dager fra ødsel. EXTREM halsbrann. Men som sagt, har ikke hørd at det er så mang som sier dem hatt det føre fødselen. Var ihvertfall sånn på meg. Har sånn nå å.. så får se hvis det er samme tegn som sist eller ikke )
Miniogmy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 ingen andre som har hørt om noen forvarsler før fødsel?? ingen bittesmå rykter om noe engang??
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 har hørt man skal få ekstra med vann i kroppen før fødsel.. sikkert derav navnet "føde-ansikt" =) hmmm, kommer ikke på flere.. at barnet skal være mer i ro rett før, stille før stormen (noe som ikke stemte på meg)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Tror ikke det går an å lete etter tegn på at en snart skal føde...alle disse tegnene med å oppleve ekstem halsbrann, vannoppsamling, noen opplever sterke humørsvingninger osv. er liksom noe en ikke tenker over før i ettetid. Det eneste sikre tegnet du kan forholde deg til er vel at vannet ditt går, eller du får rier;) hehe...ikke mye hjelp her nei desverre... -hehe;)
Herkules Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Enig med Graviden Nå har jeg hatt alle de tegnene som er nevnt i 4-5 uker så jeg kjenner ikke lenger etter tegn på fødsel Jeg får bare vente på riene, ev vannet.
HokusPokus&Filiokus Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Sist var jeg på kontroll dagen før fødsel, og da var blodtrykket litt høyere og pulsen til ungen litt høyere enn det hadde vært gjennom resten av sv.skapet + at et eller annet jeg ikke vet hva er slo ut på urinprøven, men det er jo tegn som er litt vanskelig å kjenne selv da. er ikke sikkert det er slik på alle heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå