Gå til innhold

Sulten unge!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag når jeg BEGYNNER å lage middag, så begynner maset om mat fra snuppa. Hun oppdager tydeligvis at hun blir sulte akkurat NU! Hjelper ikke at hun har spist for ikke lenge siden, og hjelper ikke at jeg starter tidlig i dag siden mann og barn kommer tidligere. Så nå sitter hun og kooooser seg med spagetti i kjøttsaus helt alene:) Hun er 14 mnd og skal ihvertfall spise selv, ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er ganske typisk! Det er visst noe som skjer med hjernen vår når vi kjenner matlukt!

Hærlig med barn som spiser selv...."litt" søl, men som de koser seg :-)

Skrevet

Jepp, men heller det enn at jeg skal mate henne til hun er tre... en jeg kjenner ble matet til han var fem! Og hun er faktisk ganske flink, dersom maten er uten mye saus og slikt, så spiser hun bit for bit med gaffel, hehe. Men drikke fra tutkopp? Nope... og vanlig glass er også veeeeldig lite stas. Men jeg har enda tilgode å se syvåringer med tåteflaske, så det går nok over, hehe.

Skrevet

Å hærregud!! Fem år??? Sykt! Menmen.....jeg vet om en som spiste brødskivebitene med gaffel for han likte ikke å bli klissete på fingrene hehe var vel rundt to år tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...