Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjenner sult hele tida! Uansett hva jeg spiser en halvtime senere får jeg den sulthetsfölelsen. Jeg er ikke gravid, tok masse blodpröver hos legen og alt er ok. Det er så ille at jeg begynner å skjelve og föler meg ille hvis jeg ikke får i meg mat. Spiser normalt ellers, og jeg skjönner ikke hva dette er! Fryktelig ekkelt å kjenne slik HELE tiden, natt og dag.. Noen råd? Noen som har opplevd lignende??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Har du hatt en periode med mye psykisk eller fysisk påkjenninger/stress? Hvordan påvirker dette vekten din? Legger du på deg, eller er vekten stabil eller går nedover? Jeg har hatt en slik voldsom periode med samme symptom som deg; skjelver om ikke maten kommer fort nok, måtte ha sjokolade klar for å i hele tatt ha tålmodighet til å smøre skiven, hadde opp i 6-7 måltider for dagen. Ja, nesten så jeg hadde niste med meg ut på by'n lørdagskvelden. Har det til tider enda, men det er MYYYYE "roligere" nå. Dette var verst(og begynte skikkelig) i en periode med store påkjenninger og mye indre stress. Gikk ned over 10 kg uten å stresse, bare spise...... Strevde med å klare å gå opp igjen. Men dette er over nå, heldigvis:) Og her var det ingenting galt fysisk, heller. Det bare var sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå