Gå til innhold

Ang jobb og lønn !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken jobb vil dere tippe man kan få best betalt i, uten å trenge noe høgskoleutdanning? Skal søke meg en heltidsjobb nemlig.. og trenger så mye penger jeg kan få! Hva tror dere lønner seg best ?

Dagligvarebutikk, renhold, barnehage ?? eller andre tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null utdanning? Erfaring?

Styr unna det offentlege.

Skrevet

Om du kan jobbe på kveldstid er jo det best.. ubekvem arbeidstid-tillegg får du da... renhold, dagligvare feks..

er ikke akkurat fett betalt, men uten utdanning/erfaring blir det sånn.

Skrevet

Har 2 år på videregående ... that's it. Grunnet graviditet ble det ikke mer utdanning på meg gitt. Og ingen erfaring....

Men vil helst jobbe dagtid når den lille er hos dagmamma.... :-)

Skrevet

Barn er da ingen grunn til ikke å ta utdanning, snarere tvert i mot. Får man barn bør man i hvert fall satse på utdanning.

Skrevet

Jeg vil ikke flytte fra barnefar og snuppa.... og jeg har ikke råd nå til å gå tilbake til skolebenken... kanskje jeg gjør det en gang siden! Men akkurat nå må jeg bare finne meg en jobb....

Skrevet

Om du kun skal jobbe dagtid har du ikke så veldig mange muligheter... Butikker har i dag lengre åpen, Servitør må jobbe lengre, stort behov på eldresenter o.l, men kvelds/helgevakter

Det er i disse yrkene du kunne "hente" litt ved å jobbe litt ettermiddager/kveld/helg.

Du sitter vel igjen med barnehage som er DÅRLIG betalt.. evt "mindre butikker som stenger senest kl 17.00

Skrevet

Er barnehage dårlig betalt? :/

Hvor mye ca i timen ?

Skrevet

I forsikringsselskap kan du tjene bra uten særlig utdannelse. De ønsker seg ofte folk uten utdannelse som kan starte nederest og arbeide seg oppoveri herarkiet. Tror startlønnen er bra også.

Grunnen til at de ønsker dette er at ved å utdanne en person innad i systemet så får de lettere formet personen til å arbeide/behandle folk slik de ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...