Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hmm.. Sitter nå å lurer litt her.. Fikk for litt over en uke siden kvalme som stort sett er der hele dagen (litt til og fra). Venter menstrasjonen på søndag. Synes jeg kjenner igjen kvalmefølelsen fra forrige svangerskap. Andre som har startet med kvalme før IKM?
Navychick Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jepp:) Jeg var og kvalm før IKM men ante ikke at det hadde noe med at jeg var gravid å gjøre:) Mange på jobben som hadde hatt kvalme oppkast og mage vondt rett før så jeg trodde det var det:) Var liksom kvalm hele dagen i bølger og hele uken lå jeg på sofan ofg i sengen:) Kvalmen er borte nå og er 9+2
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer med graviditeten :-) Godt å høre at du har blitt kvitt kvalmen da. Ikke noe særlig når den står på som værst nei. Jeg må jo bare få testet meg så jeg finner ut av hva kvalmen min er.. Er jo bare 2,5 mnd. siden jeg fødte så her kan det bli liv i leiren hvis den er positiv ;-) Lykke til videre med gravidteten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå