Snart 4 i hus Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Har kjent litt liv tidliger, tror jeg, boble som sprekker liksom.... Har ikke kjent noe som sikkelig spark. De siste dagene har jeg kjent veldig lite. Er 20 uker. Har en god bilring. Tar det da lenere tid før du kjenner noe?
snartentil:) Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Fikk du vite hvor morkaka lå da du var på ultralyd? Jeg hadde morkaka foran på magen i sist svangerskap, og da kjente jeg ikke skikkelige spark før jeg var 22 uker på vei eller noe..
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hadde også veeeeldig lange perioder jeg ikke kjente en dritt, selv om jeg hadde kjent bobler tidligere. Så det kommer nok
£iten_i_magen Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er 3 gangsfødende og har kjent liv siden i alle fall uke 15, er nå i uke 18. Det er aktisk først de tre siste dagene jeg har kjent ordentlig liv, hver dag. Så tror ikke du skal være bekymret,det er vanlig at man ikke kjenner liv daglig ganske langt frem i tid tror jeg
Silje2 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 jeg var også bekymret for det....da alle sa at de kjente det tidlig(heg er førstegangs) Jeg er nå 24uker..og j\kjente ordentlig liv på tirsdag:) En jordmor sa at det er ikke umilig at det går nærmere uke 30.Så det kommer nok på deg oxo:) En herlig følelse
jannemor;) Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 er i uke 28 nå, merket ikke liv før uke 27, pga forran liggende morkake..
Snart 4 i hus Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2008 Takk for oppmuntrene tilbake meldinger, Kjenner det sikkert etterhvert, blir fort litt stressa når det er 1.gang og er helt blank. Tror ikke de nevnte noe om morkaka da jeg var på ultralyd... Go helg alle sammen =)
Plutselig_gravid Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Med førstemann kjente jeg ikke liv før uke 23. Men da kraftige spark slik at det syntes på utsiden:) Er ikke lenge igjen nå. GLED DEG :)
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 hei:) jeg er i uke 22+3. Jeg venter mitt 1.barn. Jeg kjente liv allerede i uke 15, men ikke definerte spark. kjente bare at lillegutten rørte på seg. Jeg begynte å kjenne spark i forrige uke altså uke 21. hos meg ligger morkaka forran også! men nå kjenner jeg sparkene gdt, både inni og utenpå magen rører også på seg:) jeg var litt bekymret for at jeg kjente lite liv før også! men det har jammen meg gått over nå! sparkene blir hardere og tydeligere for hver dag nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå