Gå til innhold

Barnetrygd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal barnetrygda være på? Jeg bor sammen med faren til barnet... I dag fikk jeg 1990 eller noe i den dur, er ikke det for mye? Skal ikke barnetrygda være på 900 kr når man ikke er alenemor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo,det stemmer..Men er det første gangen du får,så er den det dobbelte,for da er det fra sist mnd også..

Skrevet

Ser nå at jeg fikk 1940 29/9 og nå fikk jeg 1940 30/10!

Så da får jeg for mye da, altså?

Har vært oppi en stor sak nylig med NAV og måtte tilbakebetale langt over 20.000 kr pga alenemorpenger jeg fikk når jeg ikke lenger var alenemor. (Altså, jeg sa ifra, det var de som gjorde feilen, men jeg måtte likevel betale)

Så, gjør de feil IGJEN? Så tydelig som de har fått med seg nå at jeg IKKE lenger er alenemor kan de vel ikke gjør samme tabben på nytt!!?

Skrevet

man får vel samme i barnetrygd om man er alenemor eller ikke vel???

hvor mange barn har du?

Skrevet

Tror man får dobbel barnetrygd om man er alenemor. Jeg har bare 1 barn...

Skrevet

Ordinær sats pr barn: 970 kr.

Finnmarkstillegget pr barn: 320 kr.

Svalbardtillegget pr barn: 320 kr.

Småbarnstillegg til enslig forsørger: 660 kr.

Utvidet barnetrygd til enslig forsørger: 970 kr.

fant dette på nav. jeg tok feil. ser ut som du får for mye utbetalt.

Dette må du nok gi beskjed om.....

Skrevet

Det skal ikke være mulig!

Nå har jeg gått langt og lengre enn langt. Alle her i byen som har noe med NAV å gjøre, har hatt problemer med de. Måtte nylig betale over 20.000 kr , og det er mye penger for meg, og ivertfall når det er de som har gjort feilen?!

Jeg kommre ikke til å si ifra! Det er da ikke MIN oppgave og passe på at de gjør jobben sin? Jeg får bare motta for mye penger. Jeg skrev ett LANGT klagebrev på de forrige måned, så de vet akkurat hvor de har meg, og de vet veldig godt at jeg ikke er alenemor lenger. Jeg har gitt beskjed 4 ganger, så det får holde. Den dag de oppdager det, og krever tilbakebetaling, så skal jeg love at jeg kommer til å lage ett helvete uten like. De lærer jo aldri!

..drittNAV!

Skrevet

Skjønner du er forbanna, men det er bare deg selv det går ut over dersom du ikke melder fra. Bit i det sure eplet, ring, skjell de ut, sleng på røret og send så en skriftlig mail der du sier at du har fått for mye, melder fra om at du ikke er aleneforsørger, og at du regner med at de retter opp i tabben sin samt unnskylder seg til deg innen kort tid.

Skrevet

å velkommen etter på de sakene der.. heldigvis var det ikke snakk om mer en 3tusen kr jeg måtte betale da.. på 1helt år! er det mulig..

det var iallfall dritt.. er ikke snakk om mye i mnd. men den som motar får skylda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...