Blåbærmuffins Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Vet at mange sliter lenger en dette med å bli gravid, men jeg begynner å bli kraftig lei! Rundt meg popper det ut mager og unger, virker som alle skal ha barn nå og de trenger ikke prøve en gang! Greier ikke bli glad på andres vegne lenger, synes bare det er urettferdig når venninner kommer og forteller at "oi, ble visst gravid jeg...". Hjelper ikke på når de kommer men råd om å la være å tenke på det, for da blir man gravid med en gang!! Selv samboeren begynner å bli småstressa nå av tvangspreget sex og min surmuling hver gang noen rundt oss blir gravide. Hadde gledet oss til prøvingen og var jo forberedt på at det kunne ta litt tid, men nå begynner hele opplegget å bli ganske kjipt...
Torjus og Lones mamma Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skjønner deg godt! Vi strevde i godt over to år for å få til datteren vår, selvfølgelig ikke like aktivt hele tida, men det slet veldig! Og mange venner og bekjente ble gravide. "Dere må prøve, det er såååå enkelt!" Og da hadde vi prøvd mye lenger enn de hadde vurdert i det hele tatt å bli foreldre. Vi ble gravide da vi ventet på innkalling til IVF, vi slappa vel av... Men det er enkelt å si. Nå skal vi inn i 6pp, og igjen er mange jeg kjenner gravide, og en del fikk barn rett før oss. Begynner å kjenne at jeg blir lei igjen, blir så opphengt og skrull i hodet av det... Jeg ønsker dere masse lykke til!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Fikk ikke noe i 7 pp jeg heller. Blir lei meg, og bekymret for at jeg aldri får barn. Er bare 27 år, så har ikke ventet for lenge heller. Skjønner hvordan du har det. Ser babyer overalt.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Er foreløpig bare i 5pp.. har ikm imorgen. Og jeg kjenner allerede at jeg er forferdelig utålmodig. Sluttet egentlig med pilla i januar så det nærmer seg året. Trodde at det skulle være lettere enn det det har vært. Begynte å teste for el før sommeren så regner det derfra.. Men kjenner nå at tiden drar ut og alle andre rundt produserer som bare f:( Klarer liksom ikke å være optimist lenger.. så redd for å bli skuffet. Samboeren min skjønner ikke hvorfor vi ikke klarer det. Og det gjør ikke jeg heller! Men det er jo normalt å bruke inntil et år.....men det er så lang tid..sukk. Skal til gu i midten av desember for å ta litt us. Håper sykusen er som den skal:) og at det allerede sitter en liten knopp inni her..
ny83 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 skjønner sååå godt åssen dere har d. jeg og er rimelig utolmodig, og greier ikke og glede meg på andres veine lenger. prøvinga er ikke noe morro lenger, blir bare kjempe skuffa når tr kommer hver gang:( vi prøvde først i 10 måneder så blei jeg gravid og alt var fint helt til ul i uke 18. da måtte vi avbryte svangerskapet pga alvorlige missdanelser:( er nå i 9 pp og ingenting skjer. livet er uretferdig!! måtte bare klage litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå