Gå til innhold

hvem har ammet lengre enn 1år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer fortsatt. snart halvannet år.

Skrevet

15 mnd, da gadd han ikke mer og det var helt greit for mor :)

Skrevet

Jeg ammet nr.1 i 15mnd og nr.2 i 18 mnd.

Skrevet

Ja.... til hun var rundt 18 mnd eller noe tror jeg....

(flaut å ikke huske 2-3 år tilbake en gang.....)

Skrevet

Nummer 1: Ca 26 måneder

Nummer 2: Ammer fortsatt. Han er 6 måneder/2,5 måneder korrigert

Skrevet

Jeg ammer gutten min fremdeles. Han blir 2 år på lørdag...

Skrevet

Mammaen til knøttene: bare ett spm: siden du sier 2,5 måneder korrigert, er minstemann født veldig prematur?

mente ikke å kuppe tråden her, bare nysgjerrig.

Skrevet

så utrolig flinke dere er jenter!! jeg ammer min på snart 15måneder. så håper håper han vil til 1,5-2år. :)

Skrevet

Ammet mine i 18, 13, 20, 13, 15, 13, 17 og 21 mnd.

Skrevet

Eldste ble ammet ca 17 måneder, jentungen er snart 11 måneder og ammes fortsatt. Så får vi se hvor lenge det blir denne gangen.

Skrevet

Ja, minsten her er født i uke 25 + 0. Startet jo med å pumpe, men vi har etterhvert (etter mye om og men) fått til ammingen :)

Skrevet

2,3 år med nr. 1 og 2,4 år med nr. 2, slutta for 3 uker siden i håp om å få sove en hel natt snart, og det er nydelig etter 5 år med amming x antall om natta, men vemodig.

Skrevet

Fullammet snuppa til hun var 9.5 mnd (hun ville ikke ha annen mat), og ammet henne til hun var nesten 2.5 år...

Hun har nesten aldri vært syk

Skrevet

Ammet til 17 mnd. Planen var 2 år, men Luke ville det anderledes.

Skrevet

18 mnd her, skulle gjerne holdt på lengre begge to, men måtte slutte pga ting med jobben.

Skrevet

Ammet til nå, 15 måneder. Men hadde planer om ca 2 år så det er litt trist og både jeg og lillemor savner det... Måtte slutte fordi tennene hennes gnagde noe grusomt...

Skrevet

20 måneder, da sa jeg til småen at han var stor gutt og at store gutter ikke spiste pupp.. men han spør enda om han om han kan smake innimellom, og nå er han snart 24 måneder. men det får han ikke mer.. hehe

Skrevet

1 mann: 15 mnd

2 mann: 14.5 mnd

ammet både dag og natt hele den perioden.

Skrevet

Hun er 15 mnd - ammer 3-4 ganger for dagen enda. Håper å holde på til hun er 2;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...