Gå til innhold

I overmorgen er november her :O)) Hurra


mammatil3 :))

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske dere lykke til med november :o)

 

Nå har den virkelig nedtellingen begynt - vi trenger ikke lenger bla om på kalenderen for å titte på termindato - ganske utrolig å vite at vi i løpet av denne måneden sitter med et lite nurk i fanget vårt........

 

Er selv veldig klar og teller dager til termin selvom man ikke skal stole blindt på termindagen da ;O)) Kanskje litt før - kanskje litt etter.......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAA endelig er november snart her, trodde aldri den skulle komme!!!

Er så lei av nedtelling nå. Har vært så fokusert på november helt siden tidlig i vår. Det er deilig å tenke på at det bare er 14 dager igjen i dag. Åh som jeg gleder/gruer meg. Håper fødselen går greit. Tenk så heldige vi er som snart får se våre søte små nurk:):)

 

Lykke til alle sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hadde ikke tenkt på det sånn, blir smånervøs av tanken på hvor nær termin jeg er! Selv om jeg føler meg litt på overtid for jeg hadde sett for meg at barnet skulle komme 2 uker før=P Nå går tiden plutselig sakte igjen. Det er så rart å tenke at når som helst kan riene starte eller vannet gå! Om èn måned sitter jeg garantert med et lite barn i armene som er mitt eget! Jeg har gitt det liv. Kan ikke beskrive hvordan jeg gleder meg til å se det lille fjeset til sønnen min. Nå er det bare å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin om 3 dager. herregud, er så spent!! har så lyst at han skal komme nå, men tror jeg kommer til å gå noen dager over. alle sier jeg har magen så høyt oppe ennå, men selv føler jeg at magen har synket og han "roter" veldig mye nede med skambeinet. er en rar følelse.. =P

 

men om jeg går over gjør det ikke så mye tror jeg ikke. for min del har tiden gått utrolig fort! :) men sambo begynner å bli utålmodig da. :)

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at jeg har termin om 21 dager.. er så fryktlig spennende! Jeg gleder meg kjempe masse til å holde min lille sønn..mitt lille mirakel! :)

Jeg går ut i permisjon i dag..har jobbet 100% frem til nå..er kjempe stolt over meg selv at jeg har klart å holde ut så lenge..:) Fra nå av skal jeg bare slappe av og lade opp batteriene til det store som skal skje. Håper han kommer en uke før tiden..det gjør ingenting.. er klar for det.. men ham kommer vel når han kommer..det bestemmer han selv..

Hodet er iallefall festet og jeg har fryktlig vondt i bekkenet, spesielt om morgenen..klarer så vidt å reise meg opp fra sengen og gå.. så håper han kommer om ikke så lenge..:)

 

Lykke til jenter! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...