Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 I dag var det spor av blod (veldig lite men) på papiret etter jeg hadde tisset.. Litt mørkt på farge... Kan det være SA? Noen som har opplevd dette men at det ikke har skjedd noe mer og alt har gått bra? Blir jo litt bekymra =S
Snøfnugg75 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det KAN det jo vere, men det treng jo ikkje vere det. Kor langt er du på veg, da?
*Super*Mamman* Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mange opplere det og det går bra, og mange opplever det og mister.. Var det kun den ene gangen du blødde da? Har du smerter? Hvor langt er du på veg?? Jeg fossbløde i uke 13, men mistet ikke
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Det trenger ikke være det! Du skriver ikke noe om hvor langt på vei du er...? Hvis du er så langt at du kjenner liv, så er det bare å drikke iskaldt vann med litt sukker i, og legge deg ned.. kjenner du ikke liv i løpet av en time da, så kan du jo kontakte lege..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for svar! Er i uke 8.. Er i fin form da, så jeg får vel bare se det an.... Er bare en gang jeg har sett det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå