(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 I dag har vi laget gresskarlykt og 40 muffins!! www.tinkerbelle.blogg.no
frk Nilsen Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Stilig! Har du laget noe digg av "innvollene" til gresskaret da? Hvis ikke, lag grasskarsuppe! det er knall!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 frk nilsen det gikk rett i søpla. hehe. den har stått ute i 1 uke nå så den var frossen. ble iskald på henda av å tømmen. ellers kanskje det hadde blitt en pai og iallefall ristede pumpkinseed!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 kjempestilig gresskar:) og så blir det nok helt topp med muffinsene;) Syns det er kooselig jeg at folk liker Halloween;) Kose dere masse i morgen!! =)
cherry coke Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Tøft!! Er det vanskelig? Forstår godt at du gleder deg til i morgen ,ja=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 cherry nej, er ikke vanskelig. bare en sikkelig grisejobb å tømme det. Så må du tegne fjes på den og skjære ut med en skarp kniv. Fikk god hjelp av lille jeg da.. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 ja, er fornøyd selvom fanten sa det ble tvillingen til han i fjor.. og det ble det nok, men en får holde seg til det en kan. hehe.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Liker å lese i bloggen din, men øynene mine blir "ødelagt" av å lese hvitt på sort, så fikk ikke lest så mye før jeg måtte slutte av =( Så fint dere hadde stelt i stand til halloween =) Kose dere!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2008 åh. hm. kanskje noe å tenke på for meg det. har uansett tenkt til å skifte bloggdesign.
Tøysetipp Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Liker så godt å lese bloggen din.. Jeg blir så fascinert.. Vi skal også skjære ut gresskar i morgen, men det ble litt fiasko i fjor.. Et godt tips var å tegne på forhånd :-) Kos dere i helgen!.. Vi skal også feire Halloween med brask og bram.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2008 tøysetipp Det er supersmart å tenge opp først ja. og husk å gi gresskaret pupiller, ellers blir han så død i blikket liksom. lykke til. godt jeg ikke er alene om halloweenfeiringen min. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå