Gå til innhold

Påmelding Tapas kveld 2.desember for tromsøjentene


mh79

Anbefalte innlegg

Må vel sette en frist for påmelding, tror ikke vi må drøye for lenge med å bestille bord. Rundt 10.november kanskje?

 

Kopier listen under å skriv deg inn:)

 

Åben bar 2. desember kl 20:00

 

Jeg kommer:

 

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åben bar 2. desember kl 20:00

 

Jeg kommer:

 

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

Marlen84 ( har me 84 siden d e to marlen her :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åben bar 2. desember kl 20:00

 

Jeg kommer:

 

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

Marlen84 ( har me 84 siden d e to marlen her :P )

Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åben bar 2. desember kl 20:00

 

Jeg kommer:

 

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

Marlen84 ( har me 84 siden d e to marlen her :P )

Kari Anne

Ann S ( 90 % sikkert at vi er kommet fra Harstad til da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åben bar 2. desember kl 20:00

 

Jeg kommer:

 

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

Marlen84 ( har me 84 siden d e to marlen her :P )

Kari Anne

Ann S ( 90 % sikkert at vi er kommet fra Harstad til da)

Minda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åben bar 2. desember kl 20:00

 

Jeg kommer:

 

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

Marlen84 ( har me 84 siden d e to marlen her :P )

Kari Anne

Ann S ( 90 % sikkert at vi er kommet fra Harstad til da)

Minda

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susanne

Janne

Tone

Randi

May-Helen

Marlen84 ( har me 84 siden d e to marlen her :P )

Kari Anne

Ann S ( 90 % sikkert at vi er kommet fra Harstad til da)

Minda

Siv

Elke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt bord i mit navn: Susanne den 2. kl 20:00. Skal vi ikke forhåndsbestille til kl 20:30 eller 21:00? Hva tid er bedst????

 

Hvis I går ind på dette link kan I se hva I har lyst på. Er det ikke lurest at bestille sammen og bare dele på udgifterne? Skriv op hva i har lyst på og så kan vi sikkert blive enige om en meny. Skriv evt på hvor mange som ønsker det samme f.eks. ved at ændre tallet fra 1 til 2 og så videre.....

 

 

http://www.utelivsbyen.no/Apenbar/index.php?display=full&rowid=13

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg dog bare være præsis og gennemtænkt så trængte jeg ikke skrive flere gange :-(

 

Nå men jeg har bestil til kl 20, bordet altså. Så mit spørgsmål går på hva tid vi skal bestille maden til. 20:15, 20:30, 21:00????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du styrer med dette, Susanne!

 

Jeg synes mat 20:15 høres bra ut. Tida går så fort, greit å komme igang med en gang..

 

Når vi er så mange må jo det enkleste være at de setter i sammen et tapasbord for oss til 11 med litt forkjellig? Er det ikke sånn de har ment med julemenyen sin? Står minimum 8 personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har bestilt bord Susanne. Syntes den julemenyen virket super jeg:) Men kunne godt tenke meg at vi fikk maten 20:30, så får man tid til å sette seg ned og prate litt før maten er på bordet.

 

Å som jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Susanne at du ordner og styrer :) Synes også julemenyen virket veldig bra! Det er vel det mest praktiske, at de bare setter sammen en meny til oss med forskjellige tapasretter og at vi deler på det =) Gleder meg også masse, det blir så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om maten kommer halv ni ja, hvis noen skulle bli forsinket på grunn av et eller annet =) Var på Meieriet med Marlen igår, hun kunne tenke seg å være med på tapaskvelden hvis hun fikk barnevakt. Pia var vel også interessert i å være med og kanskje Frida også? Så da blir vi jo plutselig 14! Går vel sikkert fint å si at vi blir flere hvis det blir tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohooo,

så då hittade jag hit till slut. Jag vill väldigt gärna vara med på Tapaskväll... måste bara ordna vikarie till min yogaklass. :-)

Flera av er träffar jag säkert i morgon, det blir skoj. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ Susannne! Julemenyen hørtes godt ut, som flere skriver her. Men hva er eh...panna cotta?

 

Hvis flertallet ikke vil ha julemenyen, gjør det ingenting for meg om vi velger f.eks 8-tapas eller noe annet. Jeg synes alt hørtes utrolig godt ut! Gleder meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott at du ordner opp Susanne!! Julemenyen så veldig godt ut, men jeg er også gira på å spise ordinær tapas! ALT ser godt ut :-) Gjett om jeg gleder meg!?!?

Panna cotta er en sånn fløte/vanilje-dessert (italiensk). Minner mye om creme brulè.

Foreslår vi bestiller maten til halv ni, så får vi skravlet litt før maten blir servert... I tillegg sikre oss at alle rekker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt så hva går vi for????

 

Julemeny?Eller....

 

Tapas blandet?

I så fald hvor mange skal vi bede om til? det ved I som har spist der før sikkert. Selvom vi feks er 14 kan det være tapas nok hvis man bestiller til 10 f.eks???

 

Giv jeres stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for et blandet tapasbord :) Også kan de som vil bestille dessert etterpå?! Tror det er vanlig med 2-3 tapasretter per person... det vet de sikkert på Åpenbar hvis vi bare sier hvor mange vi blir så lager de nok. Vi kan jo sikkert smake på alt de har på menyen omtrent, hehe... spørs bare hvor mye av hver ting.

 

Det blir jo nesten som når vi har hjemmetreff dette - litt av alt mulig rart =) Bare at nå får vi alt servert, det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det akkurat det samme om det blir julemeny eller tapas blandet. Helt sikkert godt begge deler! Har bare vært på åpen bar et par ganger, men begge ganger god mat;) Hør med dem når du bestiller, de har jo helt sikkert en formening om hvor mye mat vi trenger iforhold til antall..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at vi bestiller ordinær tapas, så kan de som vil ha dessert bestille det selv etterpå. Tror man må regne med 3 retter pr. person, ikke noe mindre i allefall. Foreslår at vi bestiller noen kjøttretter og noen fiskeretter, i tillegg bør vi ha poteter, for eksempel saltbakte og friterte poteter. Jeg har spist på Åpen bar tidligere, det meste er godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint altså... selvom alle ikke har haft mulighed for at ytre sig, så bestemmer jeg hermed at vi går for det I foreslår. Jeg ringer til åpenbar og snakker med dem og bestiller blandet tapas til os alle, spørger dem også om hvornår vi senest må vide hvor mange vi blir.

 

Glæder mig vildt!!!!!

 

Hyg jer imorgen, jeg er syg stadig tror jeg må holde mig hjemme siden jeg skal til dk på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermed er maden bestilt! Damen sagde at vi måtte beregne 4 tapas retter pr pers. Hun skulle sende mig et forslag

 

Desuden skal vi bare sige fra på dagen hvor mange vi blir. Så sker der ændringer er det bare at ringe mig på dagen den 2. december

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...