Herkules Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg registrerte meg på Rimi sine sider for babypakke for mange uker siden Jeg fikk da beskjed om at jeg skulle få hentelapp i uke 40 dvs 4 uker før termin. Jeg registrerte med antakelig 4-5 uker før det om jeg ikke husker helt feil. NÅ er det uke 44 og jeg har kommet til termin Jeg vet de har vært tomme for pakker, men jeg vet også at flere her inne har fått hentelapp i etterkant at det har vært meldt om at de er tomme. Så da lurer jeg på om noen har ventet like lenge som meg og / eller hvor lenge dere andre har ventet.
hm24 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har også ventet lenge på min rimi pakke, har ennå ikke fått noen lapp.. Men har vært inne på rimi.no flere ganger og når jeg trykker på baby pakke står det at jeg allerede er registrert og at på grunn av stor pågang er de for tiden tomme for pakker, men sender ut lapp så fort de har fått laget opp nye.. I dag når jeg var innom rimi stod det at min hente lapp ville bli sendt iløpet av denne uken, ikke fått noen i dag så venter i spenning :-) Hører mange sier at de pakkene er så fine så håper det blir pakke på oss også Herkules !
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ja jeg registrerte meg for flere mnd siden... Ikke fått hentelapp. Sendt dem mail i dag og spurt om det har vært noen feil ved regisrering. Vet dem er tom for pakker, men kan jo få en hentelapp likevel;-)
HegeAE Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Eg sendte mail til Rimi. Og da kunne dei fortelle at verdikorta var enno ikkje sendt ut. Det var ein del forsinkelser med dei. Så dei sa eg skulle få verdikortet i løpet av slutten av neste veke. Viss det ikkje kjem noko kort da, ja da trur eg det aldri kjem heller.
FrøkenJ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Lurer på det samme...har ventet lenge nå på den derre pakken...samme med pakken fra libero..er nå 37 uker på vei og vil jo gjerne ha denne før fødselen når vi er så heldige å få slike ting.... noen som vet hvordan man kan få vite om liberopakken er på vei??
Gulljente+gullgutt Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Registrerte meg på sidene deres i dag (ny her på 3. trimester), og fikk nettopp mail om at de ikke hadde flere igjen, men at de jobbet med å produsere nye. Først når de er klar kommer verdikortet forstod jeg. Ordner seg nok snart :-) Husket å få pakke fra apotek 1?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Når jeg sjekka rimi sine sider i dag, sto det at verdikortet var sendt til meg den 15.10.08...Jeg har ikke sett noe til det, og det er jo noen uker siden de har sendt det tydeligvis. Hmm..merkelig.
Herkules Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 mariSafari gikk å skjekka i dag jeg også og der sto det det samme på meg. Så jeg ringte og damen kunne informere om at det ville bli sendt ut nye hentelapper i uke 46. Det var altså feil det som sto på registreringen. Jeg forklarte henne et par ganger at det var endret fra uke 40 til "så snart de hadde laget flere" til 15. oktober Det virket ikke som hun skjønte det helt, men lovet altså at det ble sendt ut nye lapper i uke 46 dvs om 2uker. Så da er det bare å vente videre Jeg har termin i dag så 2 uker over er jo ok men er det nyfødt bleier oppi der så er det ikke noe vits å få pakken så sent, men det er jo gratis så da få man vel bare takke og bukke om det kommer noe. Jeg har hentet Libero pakke og apotekpakke.. Jeg fikk hentelapp på liberopakken når jeg var snaue 2 uker fra termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå