iznogood Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Her sitter jeg på jobb. Og det har jeg ikke lyst å gjøre i dag. Nå skal jeg reise meg fra stolen, plukke meg ut døren, hente barna mine tidlig - og dra hjem og bake kakemenn! I dag er jeg drittlei av å være stresset jobbemamma med kun et par ledige øyeblikk til å ha helt fjerne samtaler med barna mine. I dag vil jeg bare være mamma :-)
indigo Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 hurra for deg! hvordan ble resten av dagen?
iznogood Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Vi gikk en tur på fjelletet i det nydelige høstværet (sol og knitrende kaldt) og hadde med oss kakao. Så gøy å ha tid å studere alle oppdagelse de små gjør - flotte høstfargede blader og kongler... Så lavet vi middag sammen og lavet kakemenn... Riktig kost oss, har vi :-) Jeg agrer ikke på beslutningen om å skofte litt på jobben i dag, nei :-) (tross alt har de meg tilgjengelig nesten døgnet rundt)
indigo Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 høres absolutt ut som om du gjorde det rette! ble nå inspirert til å lage kakao til kveldsmaten for de store...
Trollmora Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Så flott! Må si du "skulker" med stil! Hva kan være bedre enn en tur ut i høstværet med ett par-tre småtasser som har litt forskjellig betraktninger på dette og hint. Var en tur i Bergen i går og det var jo ett strålende vær vestafor!
tebekaa Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Very good iznogood! Så flink du var som ikke lot det bli med tanken. Det er jo ofte lett å tenke alt det fine og morsomme man kunne gjøre med barna sine, og så blir det liksom aldri noe av. Høres ut som en perfekt dag sammen med mamma. Med tid til å utforske og fundere. For ikke å snakke om kakemann-bakst da! Mmmmm! Helt sikkert en dag som de kommer til å ta vare på i minnet sitt.
iznogood Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2008 Nei... var du? Neste gang blir du med på Fløyen og får deg en rask kopp kakao :-) I alle fall når solen skinner - og det er sånn nydelig høst som vi har nå. (eksosen ligger ikke som et lokk over byen, fek.)
Graciegirl Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for en flott påminnelse og inspirasjon Høres ut som om dere hadde en super dag.
Sara Rompompei Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Nå må jeg virkelig klappe litt i hendene for deg. Jammen er du en smarting. Så utrolig fint og flott. En halv dag for arbeidsplassen er jo ingenting å snakke om. Men en halv dag ekstra for ungene dine, sånn helt uvventet. DET er gull verdt det! Sånn "skulking" skulle rett og slett være påbudt sånn innimellom. Energi-sanking de luxe
Maud Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Ååå, for en flink mamma! Jeg kjenner suget etter en sånn dag jeg også, men etter bare en måned på jobb så må jeg kanskje vente litt til? En mamma som plutselig roer ned og er der for barna, det er fint det. Heia deg :-D
Trollmora Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 OK - skal gi beskjed hvis jeg har litt bedre tid neste gang ) Været var jo strålende på onsdag og det hadde vært bedre å være ute enn inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå