Nikkan Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Mitt symfysemål ligger på på 35cm, dvs ganske høyt over "normalen". Det stresser meg litt egentlig. Hvorfor er den så høy? noen som har erfaring fra det samme? Har 3 barn fra før og alle tre har vært små ved fødsel. Skjønner ikke hvorfor jeg ligger så langt over streken, synes ikke magen er sååå veldig stor akkurat.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg var hos jordmor i dag , er 31+5 og hadde symfysemål på 34...ikke så langt unna deg, leg sa jeg synes det var litt stort og var bekymret, men hun sa det var ingen grunn til bekymring...det er langt fra så stort at man trenger å tenke på det...så jeg velger å slappe av. sf målene trenger ikke ha noe sammenheng med størrelse på babis heller...
Nikkan Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Godt å høre. Legen min tuller med å si at babyen min blir en "sværing" så da blir jeg litt stressa. Skal til jordmor på mandag så jeg får høre hva hun har å si om det. Det kan jo kanskje være mye fostervann også?? Har 1 cm åpning allerede så jeg håper å knipe igjen noen uker til.
lubbeline Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hadde sf mål på 30, i uke 28...ble sendt til ultralyd....der var alt helt fint, og han mente ungen kunne bli mellom 3600-4000...og at målet kommer av at jeg er 180 høy, og kraftig..;-)
Nikkan Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ok, jeg er 163 og veier nå 68 kg, så jeg er jo egentlig ikke verken høy eller kraftig, og det er ikke mannen min heller, så jeg håper det heller er at det er mye fostervann )
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 så vidt jeg tørr å si at mitt SF mål i uke 32 er 27 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå