Gå til innhold

Merker at jeg isolerer meg.


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ,sitter her og tenker nå, jeg har ikke vært på besøk, fest eller noe som helst uten barn på månedsvis (nå tenker jeg ikke på å dra å handle.)

Jeg har det liksom best med dataen om kveldene.

 

Hadde besøk av en eldre mann i går, en gammel nabo. Tenker også da at når skal du dra... Er lykkelig når jeg kan gå inn på facebook og vise han bilder av folk vi snakker om og slikt.

 

Jeg må nok begynne å tvinge meg til mer pauser fra dataen, den er jo blitt en besettelse.

 

Er overlykkelig når samboern eller noen andre kommer å tar ungene med ut slik at jeg kan sitte på dataen.

 

Merker at jeg nedprioriterer ungene også til fordel for dataen.

 

Huff, må finne på noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ganske lett å bli avhengig, så hvis du merker at du prioriterer vekk andre ting for å sitte på dataen, så er det nok på tide å finne på noe.

 

Klem

Skrevet

uff ja, skummelt det der...:(

Skrevet

Ja, skal prøve å prioritere annerledes, og komme meg mer ut.

Har akkurat vært med lillemor i barnehagen nå, stakk bare innom mens jeg venter på å ringe en som ikke er tilgjengelig før etter kl 10.00.

 

Tenker å starte på videreutdanning, fikk et tips av en kollega i går. Her går ting fort i svingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...