Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Hadde en (fra navlen og ned) forrige sv.skap, men husker at den kom ganske sent. Er nå 34+3 og har ikke sett noe til den ennå. Kan den holde seg unna denne gangen? Har dette noe med kjønn å gjøre? Har gutt og venter jente.
Babyønske �� Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Brun er den vel ikke, men kan skimte en strek hvertfall. Den har kommet den siste uken, er 31+1 i dag. Venter forresten gutt.
November nurk, i Desember Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Her er det ingen strek(linnea) tror jeg den heter. Masse "skrekk"merker. Jeg er 36+4uker
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har hverken hatt det nå eller i forrige sv.skap.Nå kun 5 dager til termin.Så ikke alle som får det.
titt'hei Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hei. Jeg har en svak strek, fra bunn til topp. Tror jeg har hørt et kjerringråd om streken og kjønn en gang, men husker ikke hva som var hva. Streken min kom veldig sent, oppdaget den for få uker side. (det kan jo være at den har vært så svak, og jeg har ikke tenkt så mye over det). Jeg venter iallefall ei jente:) Jeg har nå begynt på uke 40!
**Lillemy** Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har hatt denne streken fra navlen og ned fra ca uke 8/9...Tror ikke den har noe med kjønn å gjøre, det er nok bare et gammelt kjerringråd som ikke stemmer. Jenter jeg kjenner som har ventet både jente og gutt har hatt denne streken.
FrøkenJ Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Fikk den vel litt etter litt.ka ikke huske helt når jeg la merke til den...ca i uke 30 syns jeg å huske...har blitt litt kraftigere i farge, er nå snart 37 uker...satser på at den forsvinner etter fødselen for å si den slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå