Gå til innhold

hårfarging... farlig for barnet i magen? haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk så lyst til å farge håret nå...så er det farlig?=/

aldri fått me meg noe om det:)

ps:haster for jeg blir henta snart... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farg i vei. Har jobbet som frisør og colorist i 11 år, og har farget håret mitt hvertfall 5 ganger hittil er 35 uker på vei nå.

Farg håret med god samvittighet. tenk på alle gravide frisører som er borti farge hver dag.

Skrevet

Det står vel ingenting på pakningsvedlegget om det?? Tror ikke det.. Jeg har farget håret i alle mine tre svangerskap, men har styrt unna de fargene som inneholdt ammoniak, fordi jeg tenkte at det kanskje ikke var bra og fordi jeg selv reagerte veldig på lukta :-)

Skrevet

okei, takk:D hehe!

ble litt beroliget med tanke på at du er proff!;D

Skrevet

de produkter som brukes i dag er ikke farlige for barnet ditt så farg du bare :)

Selv fått farget 2 ganger

Skrevet

Jeg spurte legen min om det kunne være farlig, da jeg selv farger håret mitt annen hver måned. Hun sa det ikke var påvist noen tilfeller hvor barnet har tatt skade av det. Så jeg har fortsatt å farge det jevnt og trutt gjennom svangerskapet:-)

Skrevet

Tenkte at jeg bare skulle legge til at alle farger innholder ammoniak. De kaller det for alkaline isteden, men det er akkurat det samme. Skjellaget hadde ikke klart å åpne seg uten, og fargen hadde sklidd rett ut. Hjemmefarge lukter mye verre enn hos frisørern. Så gå til en som kan det så slipper man pes, søl, og farge som skader håret mer enn nødvendig. litt dyrere da selvfølgelig, men litt ekstra må vi jo unne oss når vi er på tjukka.

Skrevet

Farg ivei og vær glad!!! hehe.. :) Ikke farlig... eneste som KAN skje er at d kan ta mye lengre tid for å få den rette fargen, og eller at resultatet ikke blir akkurat slik du vil med farge..... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...