Gå til innhold

sånn er det for meg i uke 22 :) dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva kan man si... joda er kjempefornøyd og gleeeeeeeeder meg masse til gullungen kommer:) MEN, uææææ for en jæ... halsbann som jeg har hatt nesten siden dag 1, men nå er det ille !!!! har KONSTANT halsbrann spiser gaviskon, men jeg har blitt immun, grrrr. i tilegg begynner magen og bli i veien og jeg kan ikke sitte for lenge i gale stillinger for ryggen blir sååå VOND!! det er tilogmed alerede begynt og bli slitsomt og bøye seg og jeg kan ikke gå for langt for da blir beina tunge som bly. jeg må ligge høyt med hodet pga halsbr og tørr snart ikke ligge på magen lenger for lillegutt sparker og liker ikke det lenger tror jeg. ellers så er jeg bekymra for jeg er øm nederst i magen og når jeg bøyer meg eller løfter bena så er det ubehagelig.. redd for innfeksjoner, men det er vel kanskje bare magen som vokser så veldig fort. dette er ikke egentlig et syte innlegg, men litt humoristisk ment også for når jeg klager nå hvordan blir det om 1,2,3 måneder, hjeeeelp :) men er babyen frisk og fin så gjør jeg dette flere ganger og det er verdt absolutt 9 måneder med brennende hals (nesten) he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 20 og merker egentlig ikke at jeg er gravid - unntatt når jeg går i oppoverbakker og trapper! Herregud, får melkesyre og blytunge føtter av en bitteliten bakke. Altså, er ikke i supergod form til vanlig heller, men dette tar virkelig kaka :)

Et tips til deg, ida med icsi bebbi i magen:): Jeg hadde også veldig halsbrann på slutten med nr 1 og gaviscon funket ikke i det hele tatt. Redningen min ble Link. Prøv det du - det funka på meg i alle fall! Lykke til!

Skrevet

Jeg er også 22 uker, snart over i 23 uke :)

Har slitt med syke kramper i leggene, og ingenting har hjulpet :(

Har hatt halsbrann noen få ganger, spesielt på kvelden når jeg har lagt meg, men ikke så ille at jeg plages av det..

Ellers så har jeg et suuuuper perfekt svangerskap med svært lite plager, så jeg er kjempe happy ;)

Ellers så har jeg kjent tendenser til bekkenløsning, men da setter jeg meg ned og tar det med ro litt så har det gått over :)

God bedring da, håper halsbrannen forsvinner snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...