Gå til innhold

Har dere juleservise?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et som jeg kjøpte for noen år siden, men det går ikke an å supplere så jeg vil gjerne finne et som jeg kan samle på i år og ønske meg deler til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi bruker ikke det. Vi bruker fin servise og pynter opp med juleservietter og juleduk og lys.

Det er lurt å ønske seg til jul og så kan du kjøpe mer da det er salg i januar:)

Skrevet

Ja, har juleservise. Firkløverens juleservise som heter gammeldags jul. Er kjempefint, og jeg er kjempefornøyd med det, men det går jo kanskje ikke ann å ønske seg det, siden det kun fåes kjøpt gjennom firkløveren.

Kjøpt det for 7 år siden, det var dyrt. Tror jeg tilsammen har betalt noen og 20 tusen for det.

Men jeg betalte litt hver måned da, ganske lenge

Skrevet

Ikke middagsservise nei.. Men har kaffe kopper med julemotiv.

Skrevet

Vi får litt nisseservise hvert år + at jeg fikk litt på den gamle jobben min. Derfor har vi til fire i det meste der iallfall. Ellers har vi et par av hvert på noen prøvegreier fra mannen min var gift. Litt fra firkløvern o.l. Dermed dekker vi med det vi har, litt av hvert med andre ord. Men koselig blir det lell!

Skrevet

Vi samler ikke på noe juleservise. Men tanteungen min samler på Nisse fra porsgrund porselen. Fant det på coop mega idag med 40 % avslag! Så da var jeg ferdig med den julegaven :-)

Skrevet

Fikk noe greier, grøttallerken og eggekopp bla., av svigers for noen år siden. Har ikke supplert. Må finne ut hva slags "vanlig" servise vi ønsker oss før vi finner et spesielt til jul eller påske.

Skrevet

Jeg har litt, men har også lyst å samle til ett sett med mange på. Har lyst på Porsgrunn sitt nisse service, veldig dyrt men veldig fint:) Har bare aldri kommet i gang å ønske meg litt hvert år, er så kjedelig de første åra før en får nok til å bruke hehe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...