Maf og lillemann Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 er 23 uker, og har siden ca 18-19 uker kjent daglig liv, som ble sterkere og sterkere. for et par uker siden kunne vi kjenne spark utenpå magen. men nå de siste 2-3 dagene har lillemann vært skikkelig rolig. føler at jeg så vidt kjenner han (håper jeg...!) jeg har prøvd med søt drikke, isvann osv- men han vil ikke gi et tegn fra seg! er klar over at han sikkert kan ha snudd seg osv, men blir jo kjempebekymret! andre som har hatt det på samme måte?
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Det er helt normalt. Søvnmønsteret forandrer seg, de legger seg annerledes osv. Når du kommer til uke 27-28 SKAL du kjenne liv hver dag. Men sånn som du er nå, så har du vel bare en roligere periode, det hadde jeg også. Og jeg var også bekymra. Men så lenge jeg innimellom kjente at mini pjuska der inne, så bevarte jeg roen. Jeg opplevde også at jeg kjente kraftige spark noen uker, og de neste var de helt svake. Og det var fordi mini snudde seg.
imami Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jeg har også opplevd akkurat det samme! Ikke vær bekymret du :-)
Maf og lillemann Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 ja, den har nok bare snudd litt på seg. jeg har jo ikke vondt noen steder og magen vokser som bare det- så egentlig er det jo ingenting som tilsier at noe er galt! men huff, alt man skal bekymre seg for! takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå