labine Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Det er hull på dressen til sønnen min (den han hadde i fjor som fortsatt passer...). Er det noen som veit hvordan best lappe en reimadress? På butikken der jeg kjøpte den fikk jeg bare en lapp til å klistre utenpå, men den datt ganske fort av igjen...
ApriIbaby Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Du får kjøpt noe i byggevareforretninger som heter rubberglue. Det er helt fantastisk lapper regntøy og badeballer og alt mulig med det. Blir mer slitesterkt enn det noen gang har vært. En slags flytende gjennomsikrig masse som du bare legger over og litt utenfor huller. Fullstendig vanntett (og lufttett)
ano`num *17.03.10* Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Vi fikk hull i regntøyet på ferie en sommer det regnet mye. Var innen om sportsbutikk og fikk noe som lignet på vanlig teip til å teipe det med. Det hete noe sant som lappesaker for tøy eller noe i den dur. Men skal dette brukes på en reimadress vil jeg tro at dressen mister noe av sine gode egenskaper *ironi*
labine Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 det som er ironisk er at jeg for en gangs skyld kjøpte reimadress i fjor fordi den skal være så bra....for første gang klarte min sønn og få hull i dressen...og ikke bare et lite hull - neida, et stort på det ene kneet og et lite på det andre og jeg som håpa nr 2 kunne arve dressen...
ano`num *17.03.10* Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ironien min var ikke personlig ment til deg! Tenkte ikke over at det kunne virke slik før nå..... Det var ment akkurat slik du tok det. Reimadressen er så bra, den tåler så mye, blir aldri hull i osv..... Så kommer det bare flere og flere slike innlegg etterhvert som vinteren kommer. Det samme skjedde i fjor også. (Nettopp derfor ironien!) Har opplevd lignende selv også. Kjøpte ei HH regnbukse til dyre dommer fordi den skulle være så slitesterk. Sp gjekk det 14 dager og den hadde fått en svær rift. Siden den gang har jeg holdt meg til regnbukser fra obs`en. De holder faktisk til hun vokser ut av de. Både de fra Friends serien, og de Northern eller noe sant som de ofte selger til 99kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå