Gå til innhold

Det kommer jo ikke til å gå.. =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått en 100% stilling. Skulle egentlig begynne først i nov., men de trengte meg før (for litt opplæring), så jeg begynte denne uken. Men kommer da bare til å ha 3 hele dager..

Dette vil jo mest sannsynelig komme på nov. lønningen, som ikke kommer før i des.

Så skal jo nav ha opplysninger, og os blir resusert fra mnd. etter at jeg begynte å jobbe. Altså redusert fra nov.

Men da kommer jo ikke vi til å ha noe å leve av da.. For lønning kommer jo ikke før des.

Så bare fordi jeg begynte noen dager før så blir det sånn..?

Måtte dere vente på lønnsslipp for å få redusert os eller leverte dere kontrakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan tjene ca 36 000 på et år da uten at os blir redusert.

Skrevet

Da jeg begynte å jobbe regnet de hva jeg tjente hver mnd, selv om jeg tjente forskjellig hver mnd. Jeg tjente alt fra 25 000 i mnd til 13 000, men de tok ikke hensyn til dette. Jeg fikk da 1350 kr i OS hver mnd.

Det var kun 1 mnd jeg tjente 25 000 men de tok det som utgangspunkt.

Kunne ikke vente på lønnsslipp, måtte gi nav beskjed om hva jeg kom til å tjene siden OS blir redusert med en gang. Å lønnsslippen får man ikke før man får utbetalt lønn.

Skrevet

Ja, men da må jeg ha en jobb hvor jeg ikke får utbetalt mer enn 2900 kr. (eller hva det var for noe i mnd.).. Syns det var rart men.. Trodde man kunne få et frikort på de 36 000 kr.

Jeg vil jo ha 100% jobb, så får jo tilnærmet fastlønn.. Men bare så kjedelig at det blir redusert fra nov. når jeg begynte å jobbe så seint i okt. Å bare noen dager..

Takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...