Storebror & Lillesøster Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Er dere fornøyd? eller har dere andre søskenvogner og anbefale?
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=379&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=410 virket veldig grei siden forhjulet er svingbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå