Gå til innhold

Litt dumt spm ang vannet:)

mamma`n til go`jenta♥+baby!<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man går på do og tisser(kanskje på natta,og er litt fraværende),hvis vannet går da, kan man klare å overse det? og bare tro det er tiss?? hehehe:p

bare kom til å tenke på det nå..

nei,huff,nå følte jeg meg dum:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok du merker det når vannet går :) er utrolig mye, og for å prate på egen erfaring; det rant masse og lenge. når jeg gikk rundt og trodde jeg var "tom" rant det plutselig masse masse mer :)

Skrevet

Hei!

Hos meg gikk vannet i senga. Det sa plopp, og alt vannet fosset ut. Satte meg opp og måtte ha store badehåndduker mellom beina, så til slutt sluttet det å renne, etter bare en stund. Etterpå rant det ikke mer, elt kom på en gang. Ingen tvil da nei.

Men hos noen renner det mer frosiktig, liksom, men du kan ikke knipe av strålen, som når du tisser, så tror ikke det kan forveksles, nei. Men skjønner at du spør, usikker på det meste selv også, selv om jeg har født før... Det er bare slik vi er...

:)

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler. Første gang fosset det ut i senga (mannen min vasket sengetøy til den store gullmedaljen etterpå....),. Andre gang kom litt og litt. Men det er som hun over her skriver at man ikke klarer å stoppe strålen selv, og nei, du er ikke i tvil om hva som skjer. Spent på hvordan det blir denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...