Sol + spire Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er innom fra 2 trimester og bare lurer.. Husker fra forrige svangerskap at det stagnerte rundt uke 28 hos meg. Men er det mange som har lagt på seg mye etter den tid? Jeg er nå 22+3:)
jinte1983 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 da jeg ikke var lenger på vei enn det, hadde jeg ikke lagt på meg noe enda... er på slutten av mine svangerskap jeg har gått mest opp, og er vel mest naturlig også siden det er da babyen vokser mest
mira11 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Stagnerte?? Jeg skjønner ikke spørsmålet.. Her kommer det til nye kilo hver uke.. :-)
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Første svangerskap så la jeg å meg mye hele svangerskapet også på slutten, men de to siste savngerskapenen har jeg lagt på meg 10 kg rimelig raskt og da har det stagnert litt for den siste mnd har je lagt på meg 0.4 kg, og sånn var det sist også, fikk opp bare litt. Den siste mnd la jeg ikke på meg noe. Nå må det sies at jeg har nok og ta av så det var jo bare bra for da klarte å holde vekta da akkurat under tresifra til den siste dagen, så det ikke ble enda flere kg å ta av.Satt vel igjen med 15 kg som måtte av , men 11 av dem hadde jeg da jeg ble gravid. Håper det fortsetter det samme nå for da blir det likt.Nå er jeg 30+0
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Det meste av vektoppgangen kommer 3 siste mnd er min erfaring.
Lyst på nr3♥ Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Første svangerskap la jeg på med tilsammens 24 kg, de første 10 kom i løpet av 3-4 første månedene, resten jevnt fordelt etter dette... hehe.. Men kan også nevne at jeg sluttet å røyke på dagen da jeg hadde positiv test da, så tror også dette hadde en stor virkning på vektøkningen min... Denne runden har jeg lagt på meg 10 kg fra starten av... men de siste 2 mnd har jeg kun lagt på meg 0,5kg, så tror kanskje d har bremset litt opp denne runden... er i uke 33 nå og har lagt på meg 10,5 kg til sammens Baby'en får jo d den trenger av meg uansett da, om jeg legger på meg eller ikke... den tar jo d den trenger
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Her stagnerte det i 4 uker på slutten av 2.trimester og begynnelsen av 3.trimester, for så å eksplodere igjen.. Er nå 33+6 og har gått opp 15 kg. Har 1-2 i ødemer, så er jo noe vann nå da..
skomring Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Fram til uke 32 la jeg på meg ca 1kg mellom kontrollene som var med 4-6 ukers mellomrom, mens fra kontrollen i uke 32 til kontrollen i uke 36 har jeg lagt på meg 2,5kg. Så det ser ut som det er nå på slutten jeg skal legge på meg mest, men har også nå fått litt hovne legger og ankler, så kan ha litt med det å gjøre å at jeg har lagt på meg ett kg ekstra. Hehe
skomring Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 La forresten på meg tre kg med en gang helt i begynnelsen, begynte å spise mye mer for å holde kvalmen borte. Så hittil var det da jeg la på meg mest.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Eg har ikkje stagnert. Vektoppgangen har vore moderat og jamn heile vegen. Trur dette er veldig individuelt etter som eg har forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå