Piipii Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Vi har prøvd lenge nå å selge, men er ikke snaklk om, så nå tenkte vi at vi skla leie ut. Men siden jeg ikke har gjort dette før er jeg jo litt skeptisk, ville dere brukt utleiefirma eller er det bare bortkastet?
~sjiraff~ Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Utleiefirma? Aldri hørt om det jeg. Det er jo ikke verre enn å lage en annonse på finn og bruke leiekontrakter som ligger ferdige på forbrukerrådet sine sider. Husk at om dere leier ut mer enn ett år så må dere skatte av fortjenesten da dere selger det. Greit å regne på det i forhold til det å gå ned på prisen ved salg.
Piipii Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Mhm skjønner. takk for tipset:) Utleiefirane er bl en garanti hvis noe skulle gå galt så er det de som ordner opp for en:) Det vil da være de som har alt å gjøre med leiligheten og leieforholdet:) Men kansje vi bare skal gjøre det privat da:)
Piipii Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Ingen som har nopen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå