Gå til innhold

Hvem er den perfekte leieboeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leieboeren vår har sagt opp og vi annonserer etter ny. Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med å leie ut til noen, men det må være en som betaler leia og som tar hensyn til evt naboer og ikke ødelegger bostedet.

Skrevet

Enslig voksen offshore arbeider, hehe!! :o)

Skrevet

Har dårlig erfaring med "voksne offshore" arbeidere som nabo.

Er mye bråk og festing fra de i friperioder. Så det finnes ingen garanti selv om de er "voksen".

Jeg tror jeg ville satset på en barnefamilie jeg.

I teorien skal de feste mindre enn andre. De fleste ønsker også å ha det stille og rolig etter leggetid om kveldene.

Det eneste vi opplevde som et aber da vi leide var at et par husverter ikke likte at vi lekte oss i hagen. Men, hellu. De kan ikke akkurat forvente å få pengene gratis. Vi må få leve der vi bor vi som bare leier også. (Innen visse, rimelige grenser seff!) At vi er ute å leker sammen med barn må en tåle når en leier ut.

Hadde husverter en tid som hatet at vi var hjemme. De parkerte oss stadig inne. Enda vi hadde en "egen del" av p-plassen. Vi fikk sure blikk. De tok med seg besøket sitt og satte seg utenfor ytterdøren vår om sommeren (enda de hadde en flott og solrik terasse i den andre enden) Til slutt pakket vi sammen og flyttet. Følte de bare var ute etter pengene våre!

Skrevet

Menn med jobb i nordsjøen som bor hos elskerinnen sin når han er hjemme. Noen venner har en slik. Eneste de ser til av han er pengene. Perfekt!

Skrevet

en alenemor kanskje?

de sitter jo stort sett inne vær kveld, men kan jo ikke bråke noe serlig fordi barnet sover. i tillegg har de ofte vansklig for og finne seg bolig, siden mange ikke vil ha alenemødre eller småbarnsforeldre. så de flytter kanskje ikke så fort?

kan ihvertfall ikke se at jeg bråker noe serlig (ut over lydboken min).. hehe

Skrevet

Det er ikke plass til noen barnefamilie i denne leiligheten. Det er kun ett soverom (lite), så den passer best for en person eller et par uten barn (vanskelig med både seng og bareseng på soverommet)

Skrevet

Huff jeg burde vel ikke si dette, men alenemødre er det ikek akutuelt å leie ut til med mindre det er det eneste alternativet. Har hørt altfor mange historier om alenemødre som ikke betaler, og i tillegg da er vanskeligere å få kastet ut en den barnløseleieboeren.

Skrevet

Jeg har de perfekte leieboerne :o)

Jeg møtte hun på bim faktisk, når vi satt der med store mager begge to.

Så viste det seg at jeg bodde der hun kom fra, og hun og samb. skulle flytte tilbake hit.

Vi holdt nettopp på å pusse opp kjellerleil., så de kom å så på den og de ville ha den men en gang. Heldige meg!!

Det var ei annen ei som hadde vært og sett på den, men sa den fra seg igjen, også møtte jeg min nåværende leieboere. De har bodd her i over 2 år, og vi er verdens beste venner!

Vi har ett barn hver på samme alder, så vi har fulgt hverandre hele veien i slutten av sv.sk.

Også har vi hverandre som barnevakter. Passer ypperlig, siden vi er i samme hus :o)

Som sagt, mine leierboere, er de perfekte!!! ;o)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Etter jeg har erfart en leieboer med hund, som bjeffer hele tiden ville jeg hatt en uten hund. Min leieboer har strøm inkludert i prisen og dusjer leeeeeenge gjerne to ganger om dagen og strømregningen har skytet til værs. Min perfekte leieboer er en mann 30 pluss, gjerne veldig opptatt av jobben og mye borte...hehehe....

Skrevet

Hehe -ikke skjær oss alle over en kam da;) Jeg er alene og jeg er den perfekte leieboer. :)

Skrevet

Vi er fornøyde med våre leieboere i hvertfall. Ungt par på alder med oss, et lite barn. Rolige ordensfolk... Lurt å se an folk litt, og sjekke om de har betalingsanmerkninger ikke minst....ikke lurt å la seg blende av det yttre alltid tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...