Gå til innhold

Hvor skal vi reise på ferie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe m,eg litt med å finne ferie til oss til sommeren. De siste årene har vi vært på sun ving resort fanabe på Tenerife og har vært kjempe fornøyde der, men denne gangen vil vi prøve et nytt setd.

De kriterene vi har er at flytiden helst ikke skal være så lang, heller ikke bussturen til hotellet.

Det må være underholdning på kveldene og noe opplegge for barna.

Ellers må det ikke være så langt til stranden.

Har sittet å tittet litt på ving sine sider, men syns det er så vannskelig å bestemme meg. lurer også på hva er forskjellen på ving resort og sun garden pluss?

Og nå vurderer jeg om vi skal velge et helt annet reisebyrå, hvilket byrå har bamseklubben?

Nei dette er vannskelig, så håper virkelig noen kan komme med litt tips og råd. Barne er forresten til sommeren 2 og 4 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan anbefale et sted?

Skrevet

Med så små barn hadde jeg ikke vært i tvil. Mallorca, Alcudia er det ultimatet stedet for så små barn.... sjekk Ving sine sider så ser du bilder fra stedet...

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Sunving resort Arguineguin, kjempefint sted! Lollo og bernie har show for ungene 5 dager i uken, og etterpå er det show for voksne. Ikke så kjempelangt til Anfi-stranden som har veeeldig fin, kunstig strand. Ellers ligger det en grei strand ca 10 min å gå fra hotellet. 800 m2 med basseng på området. 5 min å gå til arguineguin, hvor det er marked hver tirsdag. sjøutsikt fra nesten alle hotellrom, ligger helt ved sjøen men ikke så kjempebra bademuligheter rett utenfor hotellet da...

Skrevet

Ja jeg har vært inne på den tanken:) Eneste jeg syns at hotellområdet virker litt "rotete" siden det er så mange byggninger osv. Er liksom lettere når alt er på et sted hvis du skjønner.

Skrevet

Synes det var veldig greit vi, pga ville vi ha det rolig en dag så kunne vi være på rommet isteden og da ikke bli forstyrret av musikken fra showet. Og bygningen vi hadde lå så perfekt mellom alt sammens og deiligst av alt var 10 meter til verdens beste sandstrand.

Skrevet

Hmm ja har også vært innom arguineguin, eneste jeg har hørt der er at det er langt til stranden:( Må nesten ha gangavstand liksom syns jeg.

Herregud så kresen jeg er hehe. Men er så redd for å "brenne" meg, vi har gjort det noen ganger og det er så veldig kjedelig

Skrevet

Mhm skjønner:) Hvordan var bassengene, var det bra barnebaseng?

Og var underholdningen på hotellbygningen?

Skrevet

Må innrømme at bassengene var ikke det beste, men det er jo pga hotellet ligger på stranden og alle er der isteden... Var aldri ved bassenget vi. Underholdningen er helt grei, helt lik alle andre Sunwing Resortene... Vi har vært på mange forskjellige og har lagt merke til at showene er helt like overalt...

Skrevet

Ok, skjønner:) Vi er også veldig glade i stranden, men greit at hun eldste kan bade litt i bassenget også:)

Sitter å ser litt på star tour sine sider nå også. Ser ut tiol at de har en del bra steder også, så blir vannskelig å bestemme seg her nå hehe

Skrevet

Alcudia med Ving. Kjempebra!!!!

Også veldig fint utenom sommerferien på Agia NApa.

Skrevet

Vi har vært på BlueVillageCallisto (Agia Napa - Kypros). Flott hotellanlegg. Ligger prakstisk talt på stranda. Bra bassenger. Klubber for barn. Eneste minuset er maten på stedet. Anbefales ikke å spise der - kjedelig mat!!!

Skrevet

Hvorfor er ikke Agia Napa bra i sommerferien, vi har sett litt på det stedet:)

Skrevet

AgiaNapa er et veldig kjent party-sted! Men jeg tror nok f.eks Callisto som ligger litt utenfor byen og er et familisted ikke er noe problem.

Skrevet

Veldig mye ungdommer og fyll.... Også på strendene. Det mest barnevennlige hotellet ligger midt mellom to strender. Den ene stranden er Nissi Beach som er en SUPER strand. Men alkoholservering, musikk og mye fyll i feriene....

Skrevet

Ok, for jeg ser at det ving hotellet ikke ligger i Aiga napa men rett utenfor, ser så fint ut der, så har vært veldig inne på den tanken. Men sinnsykt dyrt å reise dit også:(

Skrevet

vi har bestilt tur til Gran Canaria nå i desember. Skal til Puerto Mogan og bo på Cordial Mogan Playa. Ser veldig bra ut, og gleder oss :-)

Skrevet

Å det høres jo så deilig ut da:) Jeg har også lyst å reise i desember, er så deilig å komme seg bort når det er så kaldt og trist:)

Har sjekket litt nå og lurer på om vi kansje skal reise med star tour, syns det virket bra:) Men hvor er fortsatt det store spørsmålet hehe

Skrevet

Alcudia,Blue Star Viva Blue!! (Star tour)

Kjempefint hotellområde,store basseng,par minutter og gå til en kjempehærlig strand,underholdning/show for barn og voksne hver kveld,kjempegod mat på restauranten på hotellet!! Anbefales!

Skrevet

Ååå tusen takk for hjelpen damer:) Nå har jeg jo litt å velge mellom:)

Har et spørsmål ang det hotellet på Kreta, hvor langt er det å kjøre med buss fra flyplassen?

Skrevet

neekap:

Netopp kommet hjem fra Gran Canaria, Puerto mogan er en kjempefin, rolig liten by!! Virkelig å anbefale hvis man skal ha en rolig ferie:)

Og kort vei inn til puero rico, playa del ingles hvis man h\vil dra inn til "byen", til større strand osv!!

Gled dere og kos dere masse!!

Anbefaler virkelig Gran Canaria, men er litt lang reise med fly, 5-6 timer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...