Gå til innhold

Litt for mange tanker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11 uker på vei nå, og skal til UL neste fredag.Og nå har tankene begynt å snike seg innpå. De negative tankene. Samboeren sier at dette er vel en fase de aller fleste kommer innom iløpet av svangerskapet, og det har han vel rett i. Prøver virkelig å tenke positivt, at alt går bra, at det er ingenting som tilsier at noe skal være galt, men det er ikke alltid like lett. Tanker som; "tenk om det ikke er noe der inni" eller "tenk om det ikke er liv" er noen av de få tankene som farer igjennom hodet oftere enn før..får krysse fingrene for at alt er bra!

Noen andre som har det som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kan ikke være lett! Har ikke opplevd det selv, er ikke gravid, men er redd for å få det sånn når jeg blir det!

 

Men det er helt sikkert alt i orden :)

 

Masse lykke til de kommende månedene!!!

Klem

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Jeg er 10 uker på vei, og får disse tankene innimellom også.

Hadde det også slik i forrige svangerskap.

Men legen fortalte meg at så lenge man ikke har hatt noen større blødninger, eller kraftige smerter, er som regel alt bra. Kroppen sier som regel klart ifra dersom noe er galt :-)

I forrige svangerskap tok jeg privat UL i uke 13, og var livredd for at det ikke skulle være noe der. Ble helt forfjamsa når gynekologen bare begynte rett på "...og der ser du hjertet, og hodet og armene"... Hehe, jeg var jo sikker på at det ikke var noe inni der, var så stressa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...