Gå til innhold

Endelig (!) har jeg iallefall litt vondt! (",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

39+5 idag ifølge ul-termin, menstermin var på tirsdag (den jeg er sikker på er rett).

Har forsåvidt vært heldig, ikke kjent en eneste kynner, ingen maserier, bl eller noe som helst, men har nesten begynt å bekymre meg for om kroppen min i det hele tatt har skjønt hva den snart skal igjennom, hehe...

Så egentlig er jeg litt glad nå, for igår kveld, i natt og idag har jeg hatt ganske vondt "under magen" på en måte, og ned mot lysken, nedover hoftene og litt i korsryggen. Det må da være en positiv ting? Håper veldig det er tegn på at litt modning er på gang ;o)

Flere som "venter på vondter" der ute? (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeiHei =)

Jaaaaa jeg går også å venter på litt smerter;) tihi...rart, men jeg ønsker dem hjærtelig velkommen :D

Er 2 dager på overtid nå...å jeg er sååå klar for fødsel nå!!! Men kroppen har ikke akkurat gitt meg mange tegn for at den er like klar som meg =(

Har også hatt litt ekstra ondt "under magen" siden i går, og kjenner det litt i korsryggen =) Håper også på at dette er tegn på at noe er på gang;)

Men ellers frisk som en fisk, å kunne sikkert jogget meg en tur =(

Lykke til babyfrøken =)

Skrevet

Henger meg på dere sadister, blir også glag for smerter. Termin i dag, men føler meg ikke gravid en gang.

Skrevet

Takk det samme!! (",)

Ganske sprøtt å gå og vente på å ha VONDT faktisk! *ler* Jeg er ikke akkurat typen til å være noe særlig glad i smerte fra før, hehe... Rart med det hvor klare vi er for å endelig få denne babyen vår nå på slutten at smerter ønskes velkommen!! (",)

Håper det blir baby på oss begge snart ;o)

Skrevet

Jeg har også gått og ventet på smerter/vondter.. og nå har de virkelig kommet... auue :) nå er det nesten så jeg trekker det tilbake ;)

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt kynnere i mange uker og det er helt greit, ikke vondt, men merker dem. Igår begynte det å bli verre, maks 30 min mellom hver, på det minste 5 min. Men det varierer hele tiden. Hatt det sånn i hele natt og har det enda. Og det er VONDT,synes jeg da... Sinnsyke "menssmerter" som varer ca. 1. min. Er 1. gangs fødenede og termin om 11 dager, så jeg har ikke tro på at det skal skje helt enda... Men HERREGUD da, hvor lenge skal det holde på sånn????

Enten får det bli regelmessig snart eller opphøre!!!

Skrevet

Hehe..sadister ja;) føler meg heller ikke spesielt gravid..er en litt rar følelse altså..:P Men nå har lille gutten vokst å tydeligvis trivdes i magen i over 9 måneder...så håper han kan finne veien ut snart =)

Vi får krysse fingrene å håpe på at dagen i dag er vår dag :D

Skrevet

Hei hei..

Henger meg på her med dere.. Er fire dager over ul termin, og holder på å bli sprø. Har masse maserier og kynnere hver natt, men de blir jo aldri sterkere. Bekkenet trøbler noe helt vilt, og etter kl 16 er jeg ikke brukende til noe som helst. Har vært hos jordmor i dag og blitt strippet, så krysser alt jeg har for at noe kan skje snart. Fikk samtidig en time på føden i morgen tidlig for samtale, for orker ikke mer av dette.. Satser på at jeg er der allerede da :) He he.. Jeg ble strippet sist gang og, og ti timer etter var hun ute..

Lykke til alle dere andre.. Måtte vi snart få noe vondt..

Skrevet

Ja jeg også venter på å få vondt :) Helt sykt å gå å håpe å få vondt snart....5 dager til termin,fødte 3 dager før sist så har liksom håpet at det skulle skje litt før det denne gangen-men ser jammen ikke slik ut nei.Aner håp hver gang jeg kjenner en liiiiten antydning til noe vondt - men så plutselig er all antydning til liiiten smerte borte igjen...Blir sååå rastløs av å gå å vente og hååååpe på at det snart skal skje noe!!!!Lykke til til dere andre : )

Skrevet

Smertene er velkomen her og. Eg er megalei av å gå å vente lengre. Eg er jo til og fra lege/jordmor/KK for sjekk og. Håper berre på at dei legger meg inn og setter igang pga det høge blodtrykket mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...