Gå til innhold

Hva er den korteste perioden du har hatt en jobb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte 1 august, men mistrives så sinnsykt at jeg vurderer å si opp.. Men føler at det blir litt flaut da. Kan forresten de si meg opp i løpet av prøvetiden uten noen spesiell grunn? *håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker, haha! Jobbet der en uke, og hadde to ukers oppsigelse i prøvetiden. Så da sa jeg opp etter en uke, pga. sjefen var en diger idiot!

Skrevet

3 mnd, sommerjobb..

Skrevet

8 timer.

Jeg var på opplæring for å vaske på en campingplass når jeg var 17. Fikk telefon etterpå om at jeg ikke passet til slike jobber. Moren min gråt sine modige tårer og følte seg helt mislykket som forelder. Det viste seg at hun som driver campingen hadde sagt opp en god del jenter denne sommeren. Fikk ikke de pengene jeg skulle hatt for opplæringen, og det fikk ingen andre heller så hun hadde mye fin gratis hjelp kan man si :) Røff start i arbeidslivet ;) Nå skal det sies at jeg har i ettertid vært lenge i mine jobber :)

Skrevet

To mnd som ekstrahjelp, så fikk jeg sparken!

Sjefen sa plutselig at jeg ikke hadde gjort jobbe min, uten at jeg har hørt noen ting om at jeg skulle gjøre det! Hehe.

Skrevet

Jeg møtte en gang opp om morgenen første arbeidsdag for å si at jeg ikke ønsket jobben likevel. ;-)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Sa opp etter andre opplæringsvakt...hehehehe...Dette var en vikarjobb på et gamlehjem hvor alle som jobbet der var sure damer på 50 pluss. Ingen gadd og hilse på meg og de krangla om hvem som "måtte" lære meg opp. Dette pluss at rutinene der virket helt utrolig bak mål.....Dreit i lønn og bare la på sprang!!!!

Skrevet

jobbet i barnehage, sa opp etter 3 dager..

var for mye mas å kjas. dessuten var det så vanskelig å passe inn med de andre ansatte, da de hadde jobbet der i flere år alle sammen, og var 20 år eldre enn meg.

Skrevet

Jobbet på et advokatkontor en gang i hele tre og en halv time. det var en stilling jeg hadde fått via et vikarbyrå, møtte opp en tirsdagsmorgen og ble møtt med et surt tryne som anklaget meg for å skulle ha vært der på mandag. Da jeg forklarte at jeg hadde møtt opp til denne jobben på to timers varsel, og ikke hadde hørt om stillingen før den samme morgenen fikk jeg høre at "det var da faen til tull".

Da han, etter at jeg hadde vært der i litt over tre timer og prøvd å finne ut av hva det var jeg skulle gjøre, var ansatt som sekretær, ba meg vaske møterommet, ba jeg ham i høflige vendinger om å dra til helvete, smilte søtt, samlet tingene mine gikk og kom aldri tilbake =)

Det hører med til historien at da jeg ringte vikarbyrået mitt for å opplyse om hva jeg hadde gjort, så måtte de innrømme at jeg slettes ikke var den første som hadde gått derfra av deres vikarer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...