Gå til innhold

noen som vurderer å prøve på 3 tette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 1.5 år og en baby på 2 mnd:) sitter her og lurer på om vi skal prøve på 3 tette:) (ikke med en gang,men kanskje om et halvt års tid) tenk så gøy for ungene å være tett i alder:) men vet ikke om det blir for travelt og tungt...bør vel vente litt lenger...noen med samme tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så er det dessverre ikke aktuelt å få tre barn, vi kan bare få to, selv om vi har lyst på flere. Jeg har stor/høy risiko for å få farlig blodpropp i svangerskapene. Fikk det med førstemann. Og så fort jeg er ferdig med medisinene så starter vi med å prøve på nr 2... så det blir nok 2 år imellom de om jeg ikke allerede er gravid nå, var litt sløv med prevansjonen her for en uke siden, og er litt redd jeg er gravid.

Men skulle jeg fått tre unger så ville jeg fått de tett ja. Tror de har bra utbytte av det, men samtidig så kan det kanskje bli endel slossing om oppmerksomheten av deg og barnefar. Det er hva dere føler for det... opp til dere og hva dere tror dere orker. Ønsker dere lykke til ihvertfall =)

Skrevet

huff, ikke greit:( vondt når en ikke kan få de barna en ønsker seg...vet jo ikke om vi er så heldige å få flere barn,men det er jo alltid lov å ønske seg:)

har tøffe svangerskap og en enorm fødsels angst så det er vel lurt å vente:) men følelsene sier noe helt anna, har så lyst på en til ganske snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...