Gå til innhold

April: UVI , urinrør betennelse?? noen som har hatt noe slikt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har i mange uker hatt akkurat som om noen skjærer meg med et barnerblad i urinrøret. Lurer på om det er noe UVI som ikke gir seg..

I dag er det ille og kjente nesten at det ilte nedover beinet .

 

Aldri hatt UVI så jeg kan ikke dette jeg..

 

 

Nå er jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan høres ut som en blærekatarr, ja. I tillegg kan man ofte se at urinen ser litt annerledes ut. Om du tar en urinprøve i et glass kan det være det ser ut som om det er litt olke som flyter på toppen av urinen, og urinen er gjene litt grusete når du holder den opp mot lyste (den skal jo være helt klar). Det er også vanlig at det lukter litt spesielt og sterkt når man har uvi. I tillegg svir det som du beskrive når man later vannet og man må oftere på toa enn vanlig. Det kan og være blod i urinen, dette kan være så lite at du ikke ser det med blotte øyet.

Du kan forsøke å drikke MASSE appelsinjuice, da bakteriene ikke trives i det sure miljøet som oppstår. Du kan også kjøpe tranebærkapsler som hjelper godt. Om det ikke går over eller du får feber og smerter utenom vannlating, eller om du føler deg veldig plaget, bør du ta med deg urinprøven og ta en tur til onkel doktor for å få antibiotika.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...