Intimnissefar Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Det er det du har Linde! -ble jeg fortalt på godt stavangersk i årene på ungdomskolen av min klasseforstander. Det innhenter meg stadig og stemmer like bra i dag som den gang. Medisiner mot dette noen? (både mot stemmen i hodet og tilstanden Roma/Hamburg)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 ...og er du samme hamsterfjes som jeg kjørte Vespa med?
Intimnissefar Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Det må ikke være medisiner, jeg er med på hvilken som helst kur. Håper du fortsatt har gull Vespaen stående i hagen, for jeg har leopard trusa hengende på snora og er snart klar for en tur!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Gullvespaen er selvsagt på plass, vinterskodd er den også, så hiv på deg trusa, mor! Hvis jeg forstår deg rett så er du mer enn vanlig tanke-full og blir ofte med tanken så langt at det praktiske blir liggende tilbake?
Intimnissefar Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ja! Du forstår meg rett. Har du en kur? Trusa er forresten på og jeg har i tillegg kjøpt meg en tiger bh med gull kanter.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg går for heldekkende sebra, det virker slankende har jeg hørt. Nei, har ikke kur... men tenker at det høres ut som mer en tankeøvelsesterapigreie enn en medisineringsting, eller er det helt feil? Vet folk som har hatt stort utbytte av nevrolingvistisk programmering, for eksempel, for å bryte mønstre.
Intimnissefar Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 Heldekkende zzzebra høres og ser i mitt hodet rykende hett ut. Kom deg over hit kvinnfolk .-) NLP ja, mulig det hadde fungert for meg. Ble det stor forskjell på de folka du vet om? Hemm hmm. En bekjent av meg fikk et nytt liv og ble frisk fra ME etter å ha deltatt på et kurs kalt The Lightning Process. Der benyttes det en kombinasjon av teknikker med basis osteopati, NLP, selvhypnose og coaching.. Hemmm hmm igjen. Inn i tenkeboksen og oppisenga med meg.
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Roma/Hamburg, hmm - kinkig problem. Merker at jeg har lyst til å foreslå det med å kjøpe dyrt for lite penger igjen. Mulig det er jeg som har et problem.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er stor tilhenger av ting som virker, og de to jeg kjenner som (uavhengig av hverandre) prøvde NLP ble det faktisk veldig stor forskjell for, enda de hadde veldig forskjellige utgangspunkt. Og det ser ut til at det er forskjeller som varer også, er vel gått et par-tre år nå i hvert fall. Jeg tror at jeg hadde likt The Lightning Process bedre under et annet navn, det høres ut som en Saturday Night Live-spoof, men som sagt, er fan av alt som funker for folk, ME (eller Roma-Hamburg, eller overspising, eller hva det nå er folk sliter med) er ikke til å leve godt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå