LilleSolaMi<3 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 ble satt en uke tilbake,så er nå 18 uker!alt stod bra til,og alt fungerte som det skulle,så nå senker jeg skuldrene og skal nyte tiden fremover=) aktiv liten sak inni der,så moro å se alle bevegelser,og sånt=) men dessverre gjemte den seg opp mot morkaka så fikk ingen fine bilder,kamerasky sa legen=) hehe..men hun vinket til oss da! hehe spurte om kjønn,og han fikk sett godt midt i mellom beina,og han så ingen tiss sa han,så da er det en jente da!"!! jippi!!!!! de kan jo ta feil,men i den vinkelen skulle vi sett utstyret godt egentlig! og det var veldig flatt der nede=) så til dere som skal på ul snart,GLED DERE!!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Så koselig da! Er veldig spesielt å få se knøttet inni magen! Her teller vi ned og har 13 dager igjen
LilleSolaMi<3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 ble plutselig veldig virkelig!! hehe.. bare håper kjønnet stemmer for nå blir det innkjøp i jentefarger=) hehe
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Er vel alltid litt ekstra spennende det med kjønn! Forrige gang ville vi ikke vite og herregud så mye stusselige kjønnsnøytrale babyklær som finnes. Var supert å få kjøpe barselgaver til andre i rosa eller blått Denne gangen vil vi vite hvis jordmor føler seg sikker på kjønn... Husk at du nesten ikke trenger å kjøpe klær annet enn til den første tida, vanligvis får man masse klær i gave! Kan da begrense eventuelle "feilkjøp"
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Gratulerer Vi får også ei jente denne gang. Jordmor klarte ikke se de tre strekene på ordinær UL men tippet jente, så jeg fikk en ekstra UL på mammas regning jeg og da klarte de å se de "tre strekene" altså kjønnsleppene. Grunnen til at jeg var spektisk er fordi de sa dette sist jeg gikk gravid også, dog basert på bilder fra siden at det var ei jente, men der tok de feil Det var en gutt og han blir snart 2 år Da hadde bare tissefanten gjemt seg, så vi rakk å handle endel rosa på de tre ukene vi trodde det var jente sist, men heldigvis for oss får vi jo brukt det nå
LilleSolaMi<3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 skal på en ul til jeg også,om ikke så lenge for å være sikker! men når du nevner tre streker,så la jeg faktisk merke til at jeg syns det var "strekete" mellom beina=)) kanskje det var det jeg så da??
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 ja men da ville nok personen som utførte UL forklart at det var kjønnslepper for de tre strekene er "jentebeviset" ? Ja jeg måtte hvertfall ta en til før jeg turte å handle rosa, men det er nok ei jente om dere har fått bilde mellom bena og det ikke var noen tissefant der... Når vi så mellom bena på guttungen på ekstrasjekk så ble vi nesten slått i fjeset av en stor pung og en lang tut.. hehe
LilleSolaMi<3 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 ja han burde jo det,han sa bare at han ikke så noen tiss der,men får sjekke det ordentlig neste gang! tror nok ikke det blir så lenge til! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå