Gå til innhold

Er dette rier eller bare "maserier" mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste par ukene hatt litt mensmurringer av og på, noe som økte litt utover kvelden i går. Så etter litt sengekos i går kveld endret det seg og jeg fikk plutselig veldig vondt i magen. Magen ble hard som ved kynnere, men denne gangen gjorde det -vondt- ! kom og gikk med 10-15 min mellom hele natta mer eller mindre så har sovet fint lite.. Kjennes ut som det presser nedover i underlivet, i lårene og bak i rumpa og det hjelper ikke uansett ligge/sittestilling jeg er i Kan det være noe ordentlig på gang eller er det bare maserier som kun gjør meg sliten og lei? :) Har termin om ca 1 uke så er jo ikke helt i mål enda, men hadde vært fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du har maserier. Hadde det sånn etter forrige sengekos, jeg også, uten at riene øket i styrke. Vært på føden for sjekk i dag, 1,5 cm åpning, men ingen rier under CTG-registreringen, typisk nok. Så her er det visst bare å smøre seg med tålmodighet....

Er 37+2, og gikk ikke til termin med de to første...

Skrevet

Jeg er jo 1.gangs så har jo egentlig ikke peil på hvordan det kan føles heller, men vondt og hyppig er det iallefall :)

Skrevet

Har det økt på, Vimsen81?

Hos meg har det dabbet helt av, men har mensmurr-lignende smerter hele tiden. Da jeg fikk nr 1, rakk jeg bare registrere rier i et kvarter før vannet gikk, og med nr 2 gikk vannet før riene begynte, så jeg er igrunnen litt usikker på hvordan rier kjennes ut når de er ekte, og FØR vannet går... Vet bare at det gjør vondt og stråler ned i låra når det er ordentlig i gang...

Lykke til med fødselen, enten det skjer nå eller siden! Snart er det vår tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...