Gå til innhold

Bilde på lerret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å få laget lerret av et av bildene av barnet mitt. Er det noen her som har erfaring med ulike nettbutikker? Jeg ser at prisene varierer kraftig. Er dette pga kvalitetsforskjeller?

fotoknudsen.no?

japanphoto.no?

allkopiprivat.no?

eurofoto.no?

elitefoto.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God idè!

Jeg har kun erfaring med foroknudsen.no. Bestilte et stort bilde som jeg er veldig fornøyd med. Kan anbefale det på det varmeste.

Men husk på at kvaliteten avhenger av hvor god oppløsning det er på kameraet ditt. Jo større bilder du vil lage, jo bedre oppløsning bør det være. Men det gjelder jo vanlige bilder også.

Skrevet

Vi har brukt litt forskjellige til forskjellige produkter.

Har aldri bestilt foto på lerret før nå..... og vi valgte Extrafilm, da de har tilbud frem til 02.11.08. To for prisen av ett :) Gå inn å se!

Vi bestilte 2 stk. 30 x 45 cm. Ett i sort/hvitt og ett i farger. Har ikke fått dem enda, så kan dessverre ikke si om vi er fornøyde :)

Prisen var i hvert fall 275,- for to stykk!

Skrevet

Jeg har bestilt to bilder på lerret på fotoknudsen, og er kjempefornøyd. Har dessverre ikke erfaring med andre leverandører.

Skrevet

fotoknudsen her også... bildet jeg brukte var til og med scannet... topp kvalitet!!!

Skrevet

Jeg fikk akkurat to bilder fra Nfoto. Fornøyd med selve lerretene og prisen, men jeg krysset av som tilvalg å få bildene justert (det ene var en del undereksponert og burde fått fikset lysforhold i ansiktene til barna).

Dette hadde jeg egentlig gjort selv i Photoshop og fikk bra resultat, men da pc`n kræsja og bildene forsvant gadd jeg ikke gjøre jobben på nytt.

Dessuten kostet det bare 30 kr å få det med på kjøpet.. Men det hjelper ikke når bildet er akkurat like mørkt på lerretet som det var da jeg sendte det inn!

Så pris = bra, bilderedigering = ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...