Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 på meg så de det i uke 15. noen som fikk vite tidligere??
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Kommer helt an på hvordan fosteret ligger og på UL-utstyret. Jenter og gutter ser ganske så like ut til uke 12, og jo tidligere det er, jo vanskeligere er det å gjette. Jeg fikk først vite at det kan være en gutt. Så fikk jeg vite at det kan være ei jente. Men jeg tar ingenting for gitt, var vanskelig å se. Og jeg kjenner ei som trodde hun fikk jente helt til noen få uker før fødselen.. og er jo noen som får "feil" kjønn når barnet kommer ut..
bebis*i*magen Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 var på ul i uke 12, og legen mente det kunne være en gutt, men turte ikke si noe sikkert.... mener å ha lest ett eller annet sted at kjønnsorganet er ferdigdannet i uke 12, men sikkert ikke lett å se tydelig så tidlig... skal på ul i neste uke, da er jeg 18+2, veldig spent:-) Har allerede en liten gutt. Vil ta godt imot neste mann uansett, men må innrømme det hadde vært gøy med en av hver:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå