Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Synes navn er så vanskelig denne gangen, tror aldri jeg kommer til å finne et like nydelig navn som Ava (i mine øyne)... Noen med forslag? Sitter og begynner med blanke ark.. Føler ingen av de vi har hatt oppe stemmer 100 % liksom.
grace&hope Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hi, hi... dette var ikke enkelt, nei... Vi må tenke nytt:-) Var det sånn at du ikke ville ha et navn på A? Andre kriterier? Jeg holder fremdeles en knapp på Adele da:) Vel, her er noen forslag: Elea Elissa Eveline Emine Fride Hedda Helena Hermine Iben - nyyydelig:-) (Vet noen mener det er guttenavn) Ines Johanna Josefine Kira Leona Leonora Maud (får selvsagt assosiasjoner til Maud Angelica, men synes det er tøft, jeg) Nikoline Olea Olive Othilie/Othelie Regine Runa Serine/a Selma Silja Simone Stella Thale Thelma Thilde Tora Tirill Tomine Wilma Ylva Puh! Få høre om noen falt i smak da:-)
molino Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hmm. Jeg gir meg ikke på Lilly da! Syns det passer utrolig godt til Ava, men hva med: Ava & Mia Ava & Mie Ava & Stina Ava & Lisa Ava & Ida Ava & Frida Ava & Oda Ava & Malin Ava & Nora
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Ava og Lilly er bare nydelige sammen:) Synes de klinger så godt, og er ganske lik type navn om man kan si det:) Ellers synes jeg Ava passer med: Alicia Olivia Ella Ellie Naomi Vida Ariel Sophia Kayla Grace Sheila Leah Evelina (blir kanskje litt likt??) Amelie (synes jeg er nydelig Adele Amy Thalia Nellie Det var hvertfall noen forsalg:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Syns du har kommet med mange gode alternativer før. Jeg syns disse navna passer vedlig godt til Ava: Lilly Ellie Millie Ella Ida Mia Kaya Sofia Isabel Amalie Sara Hanna Evelina Vida Luna Iben Matilda Sienna Savanna Amy Sandra Sanna Selma Emma Nora Noen som fallt i smak? Mine favoritter er Lilly, Ella og Luna, tre nydelig navn som står i stil til Ava.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for mange fine forslag; disse likte jeg godt: Lilly - har alltid vært favoritten... Vida, Evelina og Olivia er nydelige, men synes det er litt "tungt" å si de sammen med Ava. Dere kommer med altfor mange forslag, jo! Likte disse: Alicia Ella Ellie Leah Nikoline Nellie Othilie Thelma Sienna Savanna Dette er navn både jeg og samboeren liker, så vi må tenke mer på disse.. :-) Kom gjerne med flere forslag, dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå