Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Vi skal prøve å spare litt mer penger i hverdagen slik at vi kan gjøre litt ekstra i ferier osv.. I tillegg må vi spare litt penger til bryllupet vårt neste år... Hvis alle kommer med sitt beste sparetips bør vi ha masse å gå etter
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Alt kommer seff an på forbruk, men her i huset sparer vi mest på å planlegge middager hjemme i stedet for å gå ut eller bestille mat + droppe "kveldsturer" til matbutikken. Massevis av penger spart! Og så handler jeg når det er gode tilbud, feks handler ekstra når det er 40%tilbud på vaskemidler, dopapir, frysevarer osv på matbutikkene.
Ajam Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Det du kan spare mye penger på er å kjøpe barneklær brukt på feks Finn.Der selges mye fint som nesten ikke ser brukt ut. Selg unna ting selv også.. Lykketil!
Alba44 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 - arve klær og utstyr - fylle bensin når det er billigst - handle på tilbud, men alt annet ellers på Rema - kjøpe klær til oss voksne kun når vi trenger det - bruke matrester og kaste minimalt. Samme gjelder å passe på holdbarhetsdatoer og tømme fryseren innimellom. - handle julegaver gjennom året. Kanskje komme over gode tilbud - selg ting på finn som du ikke har bruk for
LapScouse Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 La mannen ha pengene..... hehe. Jeg bruker det jeg har. Med mindre jeg setter dem vekk på konto med en gang. 2 gode sparetips der: *sett bort penger med en gang du kan * ha mindre på konto selv.
dårlig ånde Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 spise mindre sove mer sette opp et realistisk budsjett og følge det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå