Gå til innhold

Uhu, uhu - i barnehagen lager de.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

spøkelser til Halloween!

Utrolig koselig syn som møtte meg i dag, da Lykketrollet og jeg kom til barnehagen. De andre små (og store) var i full gang med å kjevle deig - for de skulle lage spøkelser til Halloween.

Jeg er så utrolig fornøyd med barnehagen til Lykketrollet. De voksne er så flinke til å finne på ting for barna. Ikke at de skal gjøre noen stor greie ut av Halloween i morgen (ingen skal kle seg ut etc) - men de syns det var en god dag for å spise litt spøkelsekaker!

I tillegg er så veldig koselig å komme der om morgene. Barna ønsker hverandre velkommen og de er (som regel) oppriktig glade for at x eller y dukker opp.

Vi er heldige - det er helt sikkert.

Hei og klem til alle her inne. Jeg skjønner ikke helt hvor dagene blir av for tiden, men jeg lover at jeg er inne for å smuglese (og smugheie, for å sitere Dritgrei) så fort jeg har mulighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei graciegirl! Så koselig å se de igjen!!!!

Det er ingenting som er så deilig som å lever unger på en koselig plass! og spøkelseskaker er en fin ting! JEg er ikke så fæn av haloween, men jeg er fæn av spøkelseskaker!

Skrevet

Hei på deg - så koselig at du popper innom :o)

Bra at barnehagen er så initiativrik! Fint at de markerer Halloween, synes nå jeg! EldsteMann var så opptatt av å åpne dører og få by på godteri til de "de ekle" skapningene som ringte på.

Kos dere masse med spøkelsekaker i morgen!

Skrevet

Fint å se deg!

Jeg synes det er fint når barnehagen finner på ting som bryter de vanlige rutinene og markerer enkelte dager. Spøkelseskaker til Halloween høres fint ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...