Graciegirl Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 spøkelser til Halloween! Utrolig koselig syn som møtte meg i dag, da Lykketrollet og jeg kom til barnehagen. De andre små (og store) var i full gang med å kjevle deig - for de skulle lage spøkelser til Halloween. Jeg er så utrolig fornøyd med barnehagen til Lykketrollet. De voksne er så flinke til å finne på ting for barna. Ikke at de skal gjøre noen stor greie ut av Halloween i morgen (ingen skal kle seg ut etc) - men de syns det var en god dag for å spise litt spøkelsekaker! I tillegg er så veldig koselig å komme der om morgene. Barna ønsker hverandre velkommen og de er (som regel) oppriktig glade for at x eller y dukker opp. Vi er heldige - det er helt sikkert. Hei og klem til alle her inne. Jeg skjønner ikke helt hvor dagene blir av for tiden, men jeg lover at jeg er inne for å smuglese (og smugheie, for å sitere Dritgrei) så fort jeg har mulighet.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 hei graciegirl! Så koselig å se de igjen!!!! Det er ingenting som er så deilig som å lever unger på en koselig plass! og spøkelseskaker er en fin ting! JEg er ikke så fæn av haloween, men jeg er fæn av spøkelseskaker!
Trollmora Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Hei på deg - så koselig at du popper innom ) Bra at barnehagen er så initiativrik! Fint at de markerer Halloween, synes nå jeg! EldsteMann var så opptatt av å åpne dører og få by på godteri til de "de ekle" skapningene som ringte på. Kos dere masse med spøkelsekaker i morgen!
Maud Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Fint å se deg! Jeg synes det er fint når barnehagen finner på ting som bryter de vanlige rutinene og markerer enkelte dager. Spøkelseskaker til Halloween høres fint ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå