Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 jeg hadde en veldig grei fødsel og har vært i god form nå etterpå. Begynte å jogge litt 3 uker etter fødsel. Men er dette for tidlig? Og hvis det er det, er det "farlig"?
Raych Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis formen er bra, og du ikke kjenner noe ubehag mens du trener, eller etterpå går det bra. Bare tenk på bekkenbunnen, at den skal strammes opp igjen. Jogging fører jo til et press nedover på den, så kanskje du kan knipe mens du løper:)? Jeg startet for fullt med trening igjen (både styrke og kondisjonstrening) omtrent på dagen 5 uker etter mitt 2. KS. Har gått veldig bra det:) Formen kom raskt tilbake.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg begynte å trene to uker etter siste fødselen, og det gikk helt fint! Om du føler det går bra selv så tror ikke jeg det gjør noe. Jeg fikk beskjed om at det var helt greit så lenge jeg følte meg ok. Bare husk å vær flink med knipeøvelser.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 takk for svar =0) Jeg hadde litt vondt i bekkenet, men det har blitt så mye bedre etter at jeg jogget noen turer. Men leste at man skal vente i 6 uker før man jogger, så jeg ble redd for at jeg kunne ha ødelagt noe siden jeg allerede har jogget litt. Jeg er 2 gangsfødende, og synes det tar litt lengre tid før alt ser normalt ut der nede. Men da er det ikke pga de joggeturene. Puh, ble litt bekymret en liten stund. Vil jo ha et normalt sexliv igjen snart he he Og i dag kniper jeg for harde livet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå