♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har termin i 25 januar og forviller meg da inn her hos dere.... jeg venter barn nr 2, har en sønn fra før av på 6 år som gleder seg veldig til å bli storebror.... Er gift med en herlig mann som gleder seg til å bli pappa, selv om han tar ting veldig med ro (litt for mye etter min smak), for første gang.... så nå skal jeg kose meg med siste del av svangerskapet og bare se på at magen vokser og beveger på seg... Lurer på hva det er inni der, vi har valg å ikke vite kjønn!
Lillenille + Prinsesse Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Så koseligt, velkommen Hørest nesten ut som meg har en gut på 7 år som også gleder seg veldig, han spør hver dag når babyen kommer ut Har også en gut på 4 som ikke bor ved meg, og en mand som skal bli pappa for første gang, Han tager det også MYE med ro... Kan bli helt stresset av det hehe. Har termin 15 januar med liten jente.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 He he! ja disse små er nydlige.. jeg har spurt hva mini ønsker seg. baby bror eller baby søster. og han svart så kjekt at han ønsket seg en frisk baby.. veldig søtt.. men han er borte på magen ofte og skal kjenne, snakke med osv... hehe er herlig. Jeg skulle bare ønske at min mann kunne bli litt mer intresert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå